friday, im in love


Idag har jag vart med Nadja. Vi hade vi as kul. Vi åkte först till pappas jobb, där åt vi hamburgare, sedan gick vi till globen och kollade i affärer, och jag blev helt förälskad i en Djurgården tröja på djurgården affären. Men den var för dyr så jag får önska mig den i födelsedagspresent. När vi var där och shoppade köpte vi en B&J glass, kommer inte ihåg vad den hette men den var jätte god. Och medans vi åt den på pappas jobb fick vi jordgubbar . Mumma ! Sedan åkte vi hem till mig med tunnelbana , på tunnelbanan hade vi tråkigt så Emil, jag och Nadja rev sönder en tidning och sen när vi skulle gå av kom värsta pedofilen fram och skälde ut oss ? Sen när vi gick på väg hem skrämde någon i en bil hjäl mig så att jag skämde ut mig för alla som var där. Asså vad händer med världen?! Hemma hos pappa kollade Nadja och jag på skräckfilm och spelade pingis , sen följde Emil och jag med henne till tunnelbanan , och nu sitter vi här vi varsin data och nördar. Men snart måste vi stänga av , allmänt drygt . Men jag har tröttnat på heatern så jag gör en ny imorgon.
sovgott snyggingar. 
pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0