Sovmorgon


Gammal !
Är hos mormor , och har typ inga bilder , eller jo bara en gammal ful.
Idag har jag sovmorgon, väldigt skönt . Skolan börjar med gympa med 7A3, eftersom att vår so lärare är på klassresa med sin klass. Sedan är det bild som står på schemat. *stavning*. Så jag har alltså bara två lektioner idag och slutar 11.25. Underbart ! Efter skolan kommer pappa och hämtar mig och Nadja. Vi ska vara hemma hos min pappa. Blir kanske några bilder, men hon gillar inte att vara med på kort så vi får se. Men snart kommer Liza hit så ska vi gå tillsammans till skolan och jag måste allvarligt lära mig att vissla, jag lärde mig igår att sjunga med munnen stängd , så jag måste klara av att vissla och knäppa med fingrarna ! Men nu ska jag gå och slappa framför tv'n börjar ju klockan 9.10.
pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0