matematik prov

Hejjj,
dagen började med att jag fick börja 20 minuter tidigare för att vi hade prov , inte kul men jag slapp spanska, and thats good . Sedan var det No , och då  hade vi vikarie , så Liza och jag lossades som att vi var labbpartners . Så vi blev klara typ först , skit enkelt men skit samma så vi slutade 20 minuter tidigare . Sköööönt !  På hemkunskapen jobbade jag med Mattias , och vi skulle göra rulltårta , och från början var den perfekt , men när vi tog ut den ur ugnen råkade jag göra ett stort hål i den , och sen pajade han kanten . Sedan fastnade den så att halva gick av så allt slutade med att den blev en klump . Men den vart god . Idag slutade jag typ 1 timma tidigare för vi hade ingen profiltid , skönt . Då drog jag och Sofia hem till henne . Där hittade vi på en dans , och lyssna på musik . Sen tog vi bussen till Orminge , när vi väntade på bussen typ flummade vi och sparka några grenar ut på vägen . * bus * Sen ramlade jag och orkade knappt resa mig upp för Sofia putta ner mig igen då . Sen i orminge träffade vi Moa , men jag stannade bara 30 minuter sen hämtade mamma mig . Och nu sitter jag vid datan och har jätte ont i huvudet för att jag knappt har ätit något idag , eller jag åt bara lite lunch . Men snart är det middag , men jag orkar inte äta . Men thats life .
Det här gick jag runt i idag :

svart linne - gina
vitt linne - gina
pösiga jeans - gina
strumpor - i don't know ?
umbro jacka - stadium
frisyr - rakt, utsläppt
smink - mascara, fondation & rouge
pussen

Kevin Rudolf - Let It Rock

Shululu,
idag låg jag i sängen till klockan 12 ungefär . Sen klockan halv två åkte mamma och jag till orminge och köpte fika och schampoo, sen drog vi hem till Ulf . Där fikade vi och spelade kort . Fast Christian var inte hemma. Sen klockan halv 4 ungefär åkte vi hem , och då släpte mamma av mig hemma och sen åkte hon och träna . Och nu har jag precis ätit middag . Räkor , jag är ju värsta räkomanen (a) Imorgon är det skola igen , fett drygt . Ne, men skolan börjar med Spanska , fett sämst . Men efter skolan vet jag inte vad som händer . Ring om ni vill göra ngt . Men nu ska jag kolla på The city på MTV , verkar bra.

pussen

jeans

Shuuue sweeties,
här är dagens outfit :



jeans jacka - i dont know
svart linne - gina tricot
vitt linne - gina tricot
pösiga jeans - gina tricot
kkyssen

sunday

Shuuue breeeh ,
i natt blev det sommartid . Och vad jag ser så finns det ingen snö kvar , men jag har inte stigit upp ur sängen ännu men ändå . Idag kanske mamma och jag ska hem till Ulf och fika . Men vi får se vad som händer . Men det är sjukt skönt att snön har försvunnit . eller vad tycker ni ? Man vill ju ha sommar så att man slipper gå med jacka , och så . I sommar ska jag på tennis läger med Liza och Tunisien med mamma och kanske fagervik med morfar och kanske till usa med pappa , fullt upp . Nu har jag så tråkigt liv och kollar på gillmores *stavning * , det är bra ju (a) Men borde gå upp snart . Lite senare kommer outfit bilderna .
älskar er

släktfest

Shuuue ,
nu har jag precis kommit hem från morfar . Och nu kollar jag på Debs , verkar bra . Hos morfar satt vi och prata och åt 3 rätters middar , och 1 av 3 rätter var goda. Och morfar märkte knappt att jag hade färgat håret så det var lite roligt för han trodde att jag hade blonderat det blondare xD Men jag orkar inte skriva ngt mer . Lägger in bilder på outfit imorogn ,
pussen

nathu goes brunett

Shuue folket ,
nu är lilla Natha brunett också , blev fett nöjd. 
Igår sov Amanda över hos mig så det blev fett med flumm och fett . Ikväll ska jag till morfar eftersom att han och pappa fyllde år igår . Skulle till pappa men han blev sjuk , så jag får väll säga grattis ! Och krya på dig papsen . ((; Orkar inte skriva mer , men här är mitt hår :O

strulen

dagens outfit

Hejjj,
här kommer dagens outfit men jag har inte tagit bild på den men ändå :
- jeans - gina tricot
- linne - h&m
- fred perry - MQ
strul

juno

Hello sweeties .
Hur mår ni ? Jag mår iallafall bra . Idag har jag och alla 7:or i min skola vart på bio och kollat på Juno , helt okej . Efter det stannade jag och Liza kvar i Sickla och shoppade , jag hade med mig hem , godis , redbull , vit / ljusblå randig t-shirt från gina tricot och jeans leggings från gina tricot . Ganska nöjd faktiskt . Men för ungefär 1 timma sen kom jag hem , och imorgon är det fredag , super skönt . Tycker inte ni ? Oj , juste imorgon blir jag brunett så alla vet , ;)


nå . vad tycks ? :)
slängkyss

våffeldagen

Heeejjj,
idag var det som alla vet våffeldagen , så min skola bjöd på våfflor till efterrätt . Lite hårda men annars var dom goda.
Imorgon är det prov så nu sitter jag och tränar för fullt . Sjukt jobbigt för inga svåra ord fastnar i min skalle. Efter skolan var jag med Liza , vi tränade till provet och massa mer . Men jag hinner inte skriva så mycket , fast imorgon blir det kanske mer . Kommer inte vara så aktiv för vi har ca 3 prov varje vecka .
kyss

tennis

Hejjj.
Skolan har vart helt normal . På gympan hade vi gymnastik och voltmattan var väldigt högt upp så man kom nästan inte över den . Fast det var inte meningen att vi skulle göra volter men ändå . På matematiken fick jag göra NO provet . Sen gjorde man matematik , och Hassan gav mig kluringar och jag klarade iallafall en . Men dagen har vart ganska seg annars , men man överlever alltid . Jag har fyra läxor till imorgon och jag är klar med alla , och jag har gjort läxor sen jag kom hem till nu , och jag tennisen slutade klockan fem , så jag har vart ganska duktig .


Skriver kanske mer ikväll , datan segar så jag orkar inte mer nu .

kvällens outfit :

t-shirt : gina I think
mjukis byxor - rackethallen
, på dagen hade jag mjukisbyxorna och matchande munk jacka :)
kvällskyss

spinning

Hejjjj sötnosar,
nu sitter jag vid datan och har världens träningsverk i magen . Ingen höjadre precis , (a
Nu ska jag vara lite kortfattad. Dagen var som alla andra måndagar förutom att jag började 30 minuter tidigare för att jag hade återläsning / kvarsittning för att jag skulle göra ett prov , men jag hittade inte Max så jag slapp . På lunchen gjorde Liza bort sig totalt . Hon gick med brickan och så satt det en tjej på stolen och flyttade inte in , och det gjorde inte Sofia häller och hon satt på andra sidan så det var jätte trångt så att Liza fastnade och brickan med mat och dricka flög över hela bordet och drickan häldes ut över bordet och stolarna och golvet . Stackars Liza, hela matsalen blev helt tyst , och gissa om jag garva . Men sen var det profiltid och vi hade spinning . För er som inte vet vad det är så är det när man cyklar på en motionscykel i takt till musiken i olika ställningar . Väldigt jobbigt säger jag bara . Men efter det drog jag till Amanda , där åt vi glass , prata i telefon och var inne på datan . Men nu är det middag och mammas kille är här så hejdå .

fred perry jacka - MQ
linnen - gina tricot
jeans - gina tricot
pussar

snö.. igen ! -.-'

Hejjj.
Nu har det börjat snöat igen , jag döööör ! Ingen vill ha snö längre ! Whut is tha problem ?
Snart kommer taxin som pappa har beställt till mig så att jag kan åka hem till mamma och så han slipper köra. Det kommer säkert vara en pedo chafför . :S Så bomba min mobil med sms , så att jag har ngt att göra, nu kom taxin , hejdå
strul

grillning

Shululu sötnosar , börja kommentera ?
hur mår ni ? Jag mår sisådär, är förkyld och har säkert fått halsfluss . Segt ! Men idag har jag vart ute på tomten för jag blev tvingad . Emil och jag fick samla grenar som vi skulle bränna upp . Jobbigt , men till lunch blev det korv med bröd . Gott , och nu har Emil fixat min kamera så att den tar foton som en systemkamera, sjukt coolt ju . (a) Imorgon är det NO prov och jag vet inte vad man ska träna på eller hur man ska kunna träna på det :S Men nu ska jag fixa lite bilder på photoshop .
- vad tycker du om heatern ?

puss

puma

Hejjjsan,
nu har jag äntligen fått datan , & fixat några bilder på photoshop. Börjar bli ganska bra på det . OMG ! Vad himmelen är blå ! Men iallafall ikväll ska vi gå ut på trädgården och grilla korv i vår vedugn på berget . Mysigt , mysigt . Men snart är det middag , tror att det blir kycklig. Gott , pappa är bra på att laga mat , för han har vart chef kok och och så . Idag har jag iallafall gjort lite nytta, börjat på engelska läxan , tränat till svenska provet , skrivit i hälsodagboken , och kollat igenom no boken till no-provet nästa vecka. Ganska duktigt för att vara mig . Men här kommer dagens outfit :

- mjukisbyxor : Nautiska Magasinet
- puma kofta : stadium
- vitt linne : gina tricot
strul

södertälje

Helloo sweeties ,
idag har jag, pappa, Pille och Emil vart i södertälje och köpt ny soffgrupp,  as jobbigt att åka bil , men sofforna var snygga (aa' Sen var vi på bauhause *stavning* där flummade jag som fan typ . Sen handlade vi mat , så nu sitter jag här med en burn i handen och har precis gjort klart alla läxorna . Det är så jobbigt med läxor . Vi har två prov i veckan ungefär . Våra lärare gillar att plåga oss . Men jag är på laptopen så jag kan inte lägga in bilder och så . Nu pratar jag med min kusin Zarah på msn , och hon ska träffa sin på G snart , dom är så jävla söta tillsammans . Men eftersom att Emil har datan hade jag tänkt göra lite mera läxa så att jag slipper det ikväll , imorgon eller nästa vecka .
puss


mys outfit

Hejjj.
Nu är det fredags mys med familjen . Så jag satte på mig myskläderna och tänker sitta och kolla på let's dance med pappa, hans fru och lillebror. Fett soft igentligen . Men så här ser jag ut nu:

umbro jacka : stadium
rosa linne : jc
vitt linne : h&m typ
vita tights : gina tricot
frisyr : as ball frisyr som styvmor har gjort.
hugs

photoshop

Shululu,
det här hade jag på mig idag :

arbets jacka :    mammas jobb
brun tröja      :    zara
vitt linne         :   gina tricot
halsband      :    födelsedagspresent
umbro jacka :    stadium
jeans             :    gina tricot
reebok skor  :    stadium
kyss

i love fridays

Helluu,
nu sitter jag och segar på datan. Jag bara älskar fredagar , roligaste ämnena och bild . Alltså , bild är tråkigt eller ganska roligt , men jaa nu blev det krongligt . På gympan hade vi puls test för 4 gången på 2 veckor. Det är sjukt jobbigt för man måste typ spurta hela lektionen . Men vi skulle springa runt hela gympa salen och hämta poäng , och akta sig för bollarna vissa kastade på en . Och en viss kille tog tag i mig hela tiden och slängde mig på tjockmattan hela lektionen . Sjukt jobbigt ! Sen gjorde han det på Liza tror jag, pjuuh då slapp jag bli det (aa' Efter skolan hämtade pappa mig och körde hem till mamma där vi hämtade min väska . Så nu händer inte specielt mycket , borde ringa mamma nu .

pussen

Snabbkola

Shululu,
idag slutade jag klockan kvart över ett . Väldigt tidigt enligt mig . Mormor hämtade mig för jag mår inte så bra . Tror att jag håller på att bli sjuk .. :/ Jag lackar ur snart . Men nästa torsdag är det ännu ett prov och på måndag är det också ett . Jag lackar allvarligt ur snart ? ! Men när jag kom hem gjorde jag snabbkola , mumsigt , ska nog gå och ta ur den ur kylen snart (aa' Sen kom mormors kompis som fyller år . Grattis ! Men idag åkte lilla fjortis lullu till fjällen . Kommer sakna dig hun . Nu är det ca 17 veckor kvar innan jag ska till Tunisien , längtar efter värme ! Men nu är det dags för snabbkola , tv och läxor . Kanske skriver ikväll om jag mår bättre . (aa'
strulen

killar med snöbollar borde vara olagligt ...

Hejjj ,
idag har det vart den segaste dagen i veckan . Onsdag, I hate it ! Två prov desutom , dagen började med spanska prov, och då fick vi 50 minuters rast så jag och Liza drog till mormor och fikade . Sen körde mormor oss till skolan . Sedan var det No prov , fast teoretiska delen ska jag , Liza och Moa göra på måndag innan spanskan . Så vi fick jobba matematik halva lektionen och göra no labben till provet resten så vi slutade typ 30 minuter tidigare . Vet inte riktigt . Sedan var det engelska . Sjukt segt ! Alla kastade sudd på en hela lektionen , men när jag kastade tillbaka så sa dom till fröken , och jag lossades inte som någonting , och Amanda (min tvilling) ba: Asså hon slängde armen när hon skulle skriva . Svårt att skriva ner , men det var as kul så jag satt halva lektionen och skratta åt det . Efter en plåga i engelska så hade vi svenska och vår lärare var värsta på dåliga humöret . Stackars Anton ... Men whutever . Istället för att vara inne och jobba matematik tog Max ut oss och hade frågestund . Och såklart fanns det snö kvar på marken , så killarna kastade på oss , eller på mig och Liza . Så när jag blev skuten tog jag en snöboll och mulade nästan Hassan och jag hann inte springa iväg innan Hassan fick tag på mig så antingen Hassan eller Mattias mulade mig . Det borde vara olagligt för killar att vara änns nära snö (aa' Sen slutade vi . Pallar inte berätta mer, men jag gjorde inte så mycket idag iallafall (aa'

dagens outfit :
trasiga jeans - gina tricot
t-shirt - amanda / födelsedagspresent
svart adidas - stadium
jacka - mammas jobb
väska - h&m
hår - uppsatt lugg med hårspännen

hugs

new jeans

Shululu ,
 nu har jag precis ätit middag, köttbullar med potatis och brunsås . (a) gött . Idag var jag med Sofia , sen klockan 2 kom Moa, då blev det flumm kan man säga . Fast det var oerhört med flumm när jag och Sofia var själva också men ändå . Vi kollade på Pirates of the Caribien 3, vid världens ände . Såklart gjorde vi snabbkola också . Mumsigt värre lixom . Imorgon är det prov, och jag vet inte hur vi kan träna till det men jag tror jag klarar det iallafall. Nu har jag precis fixat framsidan på min "health diary" . Den blev faktiskt ganska snygg . (a) Och så har jag laddat in cirka fyrtio stycken låtar på min snygga Ipod . Som te.x Welcome to the club , listen to your heart *dance remix* och massa fler (a)
dagens klädsel :


linne                              :               gina tricot
umbro jacka               :               stadium
nya jeans                     :               gina tricot
strulen

sjuatvå is tha shiet ,

Shululu ,
asså dagarna och veckorna bara drar förbi , det går hur fort som hälst. Och om 2 år måste vi splittras , vill inte det ! Nästa år är det betyg också . Fett drygt det är igentligen , man får världens bästa kompisar , och sen måste man splittras . Det är ju sjukt drygt, eller vad ? Men jaja , idag kanske jag ska vara med underbara Sofia . Men mer information kommer .
kramar

Im tha niggaah , on neger och president

Hejjj,
igår han jag inte skriva något häller , men igår var jag och mamma i Nacka Forum , där hittade jag ett par jättesnygga jeans , ljusblå med hål i (aa' sen gick vi runt där och typ kollade , sedan typ klockan halv 5 åkte vi hem till Ulf , Christian och Pierre. Där var det som alltid as kul. Man ville nästan inte åka därifrån (aa' Vi spelade kort och jag förlora typ varje gång och kollade på melodifestivalen . Sämsta låten vann fan ! Hahha, det var as kul , för jag as garva hela tiden . Så jag kommer få magrutor om vi är med dom ofta. Men jag pallar inte berätta så mycket om igår . det håller jag för mig själv . Nog om gårdagen, lite nytt  . Idag vet jag inte vad som händer , men något måste hända iallafall. Lägger in bilder på outfit och nya jeansen senare orkar inte nu .
pussar

lördag

Shululu,
nu är klockan kvart i elva , och om typ 4 timmar ska mamma och jag till Nacka Forum och efter det ska vi hem till Ulf, Christian och Pierre . Kommer bli fett kul . Jag lackar ur snart . För jag kan inte skicka in VIP till min pea . sjukt drygt . Jag kan inte häller göra mediebevakningen för den hemsidan lackar ur . Så dagen har inte börjat specielt bra, och nu måste jag städa rummet oxå för det är hur stökigt som hälst . Men kommer inte kunna skriva ikväll , tror jag inte iallafall . Men vi hörs kanske mer i eftermiddag, vem vet ?
dagens outfit : vitt linne : gina, rosa linne : gina, vit kofta: gina , blåa jeans: gina, omg bara gina tricot kläder idag (aa'
kram


cybertown

Shooeeh,
igår han jag inte skriva något, men dagen startade med sovmorgon , underbart . Första lektionen var SO , och vi hade ingen lärare , fett skönt ! Sen bild, och då skulle man göra ett sträckhus eller något sånt, och alla var nästan klara, och jag gjorde annat så jag han bara göra typ 2 sträck (aa' Sen idrott, jujutsu *stavning* as kul , men när jag skulle fälla / brotta ner Hassan då gick det inte så bra, men jag klarade att fälla Nadja i parrallell klassen som vi har gympa tillsammans med på fredagar . Det var fett pinsamt , för man skulle träna på att falla typ , och då kom as många in och kollade på, och jag känner dom alla, det var fan as pinsamt för jag var flumm och då vet alla hur det går . Sen slutade vi , klockan 13.10 , så vi fick skynda oss till stan . Fast Moa , jag och Sofia kom lite tidigt men vi åkte med Mattias, Alex och Johan, så Sofia köpte glass , och vi satt och prata i väntsalen & killarna gick typ och köpte hamburgare . Sen kom alla efter typ 20 minuter . Så vi stack till cybertown, fast Sofia och jaag fick typ visa vägen, fast på slutet spurtade hon och jag in där . Första omgången körde vi med en annan klass , haha , vi var typ trettio pers där inne :O Sen andra om gången var det vår klass och 4 typ andra vuxna . As kul , men jag kom sist sista gången och näst sist första gången, jag kom näst sist bara för att jag gömde mig bakom hassan hela tiden (aa' Man är ju fan ganska smart , eller vad ? Efter det stack jag , Sofia , Moa , Henrik & Hassan till donken och där åt alla förutom jag och Hassan , för jag köpte bara något att dricka . Sen på vägen hem hade vi tagit sugrör och papper så vi sköt varandra med sånna inne på donken , och på bussen , eller hassan var inte med för han drog tidigare än oss för han skulle träna . Sen blev det raka vägen hem till morbror, för hans sambo fyllde år . Grattis ! Ganska kul faktiskt . Förlåt för det långa inlägget .

puss

mammas arbetsjacka / nya modet

Shululu,
idag sprang jag runt i affärer med det här på mig :


hade ingen bild på halsduken & väskan men iallafall :
väska : d&g / egypten
halsduk : indiska
vitt linne : gammalt
svart/vit långärmad tröja : gammal
svarta jeans : no idea
jacka : sanofi adventis

kram

tunika

Hejjjj , 
det här gick jag runt med igår :



Halsband : Veneh
Tunika : Gina tricot
Kofta : Veneh
Jeans : Gina Tricot
kiss

shopping whit bella & erica

Shululuuh,
sorry , för att jag inte skrev något igår men jag var inte på så bra humör . Men igår var jag och Erica i sickla , pallar inte berätta mer , men det var as kul . Idag var jag , Bella & Erica i Nacka Forum , sjukt kul . Haha, deras ställe var fan flummigast , sen köpte jag en Ipod nano svart med 8 gb. (a) Och såklart köpte vi smoothie. Jag slutade klockan 13.15 , as skönt , men Erica slutade klockan 3 och Bella klockan 2 så klockan kvart över två kom jag till skolan och väntade på Erica med Bella , vi spelade pingis med några i min förra klass och några till, utan racket, och det gick inte bra säger jag bara . Men blev kung 1 gång (a) Och Sandra , en som gick i mitt fotbolls lag putade in mig i en vägglampa så jag har säkert fått hjärnskakning , har fått värsta bulan :O men nog om det . Orkar inte skriva så mycket idag , som alltid, men det händer så mycket nu för tiden . Imorgon blir det cyber town med klassen , as kul ! Men hörs imorgon kanske ! Men iallafall , stackars Oskar, :O

- Ipoden ((:
puss & kram


U.C.L.A

Hejjj,
idag gick jag runt i dom här kläderna :


T-SHIRT - BIKBOK     JACKA - STADIUM     JEANS - GINA TRICOT

den rosa U.C.L.A t-shirten har jag aldrig haft i skolan , så det var "premiär" . Men nu ska jag kolla på House, shululu

kiss


snöbollskrig

Shululu,
för det första . Jag klarar mig utan er . Det är inget fel på mig , det är er det är fel på så kom inte med något annat för jag tänker inte mig tryckas ner av er . Idag var det tisdag , och på lunchrasten var det såklart snöbollskrig, det är ju typ 1 ½ dm snö ute idag . Jag blev såklart nästan mulad 2 gånger . Först skulle jag gå ut , när jag såg massa killar stå utanför då Robin springer in dit jag stog , när dörren öppnades och han sprang in pepprade killarna oss med snöbollar , eller pepprade honom men det kommer fler på oss än på honom , och om jag inte hade duckat så hade jag vart mulad . Sen när jag smet ut bakom Robin gick jag , Liza och Nadja ner till racket hallen , eller precis när vi börjar gå hör jag Liza skrika : Akta ! Så jag slängde mig ner på marken , och Nadja blev helt snöig utav alla snöbollar. Stackars liten (a) Så dom vågade inte gå den vägen sen när vi skulle gå till skåpen sen . På gympan tränade två nior motion med oss. Ganska jobbigt . Men jag klarar mig alltid . På matematiken gjorde jag klart allt , så eftersom att jag blev tvungen att göra alla uppgifter i matte boken i fjällen så hade jag ingenting att göra på lektionen . Hmm.. jaa, så jag fick slappa . Efter skolan hade jag och Liza träning . Alla var där så träningen var inte specielt jobbig . Och såklart hade jag glömt nycklarna hemma så jag stack till mormor där mamma hämtade mig . Så nu sitter jag vid datan och tänker kolla på tv med mamma.

hugs

sjuatvå mot sjuffyra

Shululu,
nu är jag fett med stolt. Jag var helt säker på att min klass skulle förlora mot 7F4 bara för att dom har massa hockey och innebandy spelare i sin klass, men nej , vi vann! Gissa om jag blev glad?! Haha, jag var tydligen den ända tjejen som sprang på planen och gav 110 %, inte för att jag tyckte det men killarna i klassen tyckte tydligen . Min klass är helt klart underbar. ilu guys ! Det var iallafall underbart att komma tillbaka till glädje spridarna . och vet ni vad? ;O Vi hade läxförhör på hemkunskap och jag hade inte fått information om det . Så det gick inte specielt bra tror jag. Nu snackar jag med min lilla darling Amanda ljungberg, ilu bbu. Snart kommer lilla Ulf också. Fullt upp.
Dom här trasorna gick jag runt i idag:

jeans : gina tricot    linnen : gina tricot    kofta : veneh    halsband : ur&penn typ
strul

bilfärd

Shululu,
jag mår as illa så jag skriver inget långt inlägg. Nu sitter jag iallafall i bilen, vi är snart i älvdalen typ. Jag fattar det inte , jag har tagit åksjuketablett men jag mår ändå as illa... :S Sämst ! Det är jätte kallt, och i morse vaknade jag klockan 7 , allvarligt , mina kusiner bankade i väggen så att jag skulle vakna . Buhu , jätte trött men kan inte somna efter som att jag mår så illa. Nu är vi tydligen i rotälven , vart det nu ligger .
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Varför måste allt vara så himla mycket enklare när man var liten ? Man var så jävla söt , och ingenting att oroa sig för . Eller har jag fått allt om bakfoten ? Jag vill iallafall att allt ska bli som det var när man var liten . Nu kan jag inte skriva mer ,

- jag i USA något år . Väldigt länge sen iallafall.
kram

frågestund

Hejjjj,
nu hade jag tänk ha en frågestund. Fråga vad ni vill. Svarar på dom om några dagar .
jag älskar er

vill till nacka nu !

Helluu,
nu längtar jag hem , allvarligt ! Skulle göra vad som hälst för att få komma hem till nacka nu . Saknar alla, specielt mamma , pappa och klassen. (a) ;$ För ungefär 2 timmar sen var jag ute med Victor och Moa och gjorde värsta stora snö grottan , man kan sitta där inne , nästan enormt, skulle göra den i stå höjd men hann inte . Nu väntar jag bara på att få ringa päronen. Så nu har jag nästan packat klart, för jag pallar inte packa ihop imorgon när jag är jättetrött. Nu sitter jag här med en riskaka och coca cola. Mums . Min drog den här resan dåra. På måndag ska vi ha innebandy match mot 7f4. Vi kommer förlora, men heja 7a2 iaf . Det kommer bli sjukt pinsamt eftersom att jag suger på innebandy. Skriver kanske mer imorgon , kanske i bilen om inte batterierna tar slut.

- jag julafton 08
slängkyss

sista dagen

Shululu,
idag åkte jag skidor, skönt att slippa brädan. Det är mycke roligare att åka skidor. Så idag var det sista dagen då . Ska bli kul att träffa klassen efter 2 veckor. Saknar dom och familjen jättemycket. Moa och Victor är ute och gräver snögrotta, och jag vet inte vart alla andra är. Men svarta och röda backar är roligast. Det är nästan bara sånna jag har åkt och aske skogen med Victor och Moa. Vi skulle vart på bobbkväll men jag och Victor var trötta så vi pallade inte. Imorgon åkter vi hem klockan 10 så vi är hemma ca 19.00 . Sent?! Men jag får förhoppningsvis baksättet för mig själv. Skönt. Ikväll blir det inget särskilt. Imorgon lägger jag kanske in bilder. Orkar inte göra det nu & jag är inte på humör att skriva blogg så det här får räcka.
 
snökramar

" moa is tha geek "

Shululu,
nu har jag precis kommit hem från after skin , fast Moa och Michelle är kvar. Nu har moa lärt sig ett nytt ord. Geek , för jag ba: "bara för att jag är en freak" . Fråga mig inte varför jag sa det. Men hon trodde att jag sa geek, så på after skin, så dansade hon och jag och hon ba: "IM THA GEEK!" Mahahah * gissa om jag garva. Men nu har jag bytt ut min snowboard till skidor. Så nu kan jag iaf åka ner för svarta backarna. Nu tvingar Ammi mig att gå och duscha först. Asså shiet! Dampar på henne, men vågar inte skricka på henne för då kommer hon få damp. Snökramar från en förbannad natha.
H U G S & K I S S E S

aj min rumpa (aa'

Shululu ,
nu är vi i stugan och har precis ätit middag. Men innan gick vi till sporthallen och Victor och Moa hoppade studsmatta med sele, *stavning*. När jag skulle åka i ostbackarna kom det en gammal gubbe och körde in i mig ! Fett drygt ... -.- Så nu har jag skit ont överallt , och specielt ont i rumpan (a) I natt kommer " morbror " michelle , han är i mora , eller något sånt. Men allvarligt jag är helt slut orkar inte skriva mer, ha det bra.
Massa pussar eran nathalie

i love fjällen

Shululuu,
idag ramlade jag inte så mycket. Åkte iallafall till ostsidan . haha låter konstigt. 3 sits liften var fett läskig, den var as gamal och värsta lät som om den skulle gå av när man åkte förbi en såndär stolpe som håller upp den. Skulle ha åkt med Ammi och Victor, men liften var as konstig , när man skulle sätta sig så åkte den as snabbt och saktade inte ner när man skulle sätta sig så att man flög rakt in i stolen, och Ammi fick inte plats för Victor stog med skidorna så att Ammi inte kom med så vi typ dissa henne . xD Snart kommer morfar med pizzorna, och efter blir det chokladkaka som jag har gjort (a) Men nu orkar jag inte skriva mer, eller vänta vädret här var sämst, kallt, blåsigt , och skit imigt.
 dagens saknad : mormor , mamma och mammas killes söner och han.
H U G S & K I S S E S


idre sporthall

Shululu,
nu har vi precis kommit hem från sporthallen , så nu ska vi fetta oss med lite choklad och läsk. Vi körde familje kampen , och jag vann såklart på 4 av 6 saker :) . Jag vann på kasta laso på ren, och efter som att jag har lappeblod vann jag (a), sen vann jag på att kasta prick på ett plank. Efter det vann jag på att kasta prick i nät, svårt att förklara. Sedan vann jag på att ligga på en matta och gunga framochtillbaka och sedan träffa en matta, sist men inte minst vann jag på geografi, pussel fast med lappland, dalarna och det . As kul. Idag åkte jag upp till högsta toppen (a) *stolt* mahaha* har vart där uppe fast med skidor. Plus att första gången jag skulle längst upp , så kom det en gubbe och putta bort mig från liften?! En gamling tillochmed , sen drog han som håller på med liften bort mig också?! Jag har inte världens bästa ballans på en snowboard? :O Så jag fick åka med några från typ danmark? mahah * dom pratar roligt (a) . Det var värsta branta nedförsbacken när man går av sexstolsliften så första gången typ hoppade jag? haha kommer inte ihåg men det gick snabbt? Sista gången råka jag ramla så jag åkte kana på rumpan på snowboarden xD Så nu kan jag knappt sitta för jag har så ont i rumpan efter att ha ramlat typ tusen gånger. Men ni får ha det  bra, kanske blir något inlägg imorgon.
dagens saknad : klassen och tennis proffsen .
H U G S & K I S S E S


typ stukat armen

Shululu,
nu sitter jag vid datan , har precis tvättat håret . Så snart ska vi äta middag , efter att Ammi, & morfar har bastat. Det är as kul att åka snowboard, men det gör sjukt ont också. Man får ont i nacken , armarna , benen, fötterna, axlarna och rumpan. Så nästa vecka kommer jag vara död typ. Nej men jag kommer ha ont överallt. Imorgon ska vi till sporthallen och köra familje kampen. Det verkar iallafall kul, eller det kanske inte är kul om jag fortfarande har ont överallt. Plus att jag typ har stukat armen , jag åkte snowboard i en blåbacke som jag knappt kan åka lift till , och så råka jag åka på ett gupp med för mycket fart så jag hamna på magen. Alltså såhär jag flög och hamnade på armen så att min mage hamna på armen och jag blev täckt av snö. Men det gjorde inte ont föränn jag hadde kommit ner för hela backen. Så jag kanske har stukat armen . Mahaha * fårse om jag har ont i morgon. Men just nu kan jag inte skriva mer för min hand tar död på mig. Men ni får ha det bra fast jag har det bäst även om det inte låter som det. Juste från vardagsrummet kan man se norge ;)

- jag utan smink :O
dagens saknad : klassen och familjen <3
H U G S & K I S S E S

snowboard time

Shululu.
nu blir det ett snabbt inlägg , för jag har precis kommit från backen och snowboard skolan , så nu ska jag äta lunch. På snowboard skolan ramlade jag typ tusen miljarder gånger. Så nu känns det som att jag har stukat armen , för när jag åkte puckel pisst så ramlade jag framlänges så att hela min arm knäcktes så jag kunde inte dra snowboarden till stugan, gör typ as ont  men jag klarar mig alltid. :) Efter maten ska jag , Victor och Moa åka i en blå backe så att jag kan träna. Men jag måste åke sex stols liften upp för annars kommer jag inte upp för knappliften kan jag inte åka för då ramlar jag när den åker snabbare på vissa ställen. Men nu fick jag ondare i armen så jag skriver mer ikväll. Måste gå nu, men ps. man får piss ont i armar, ben, höfter, nacke och såklart rumpa när man åker snowboard.
Shoo ska äta nu, snökramar från idre. :)
H U G S & K I S S E S


idre dag ett

Helluu,
här kommer lite bilder, och nu är alla förutom jag ute och åker pulka. Ångrar mig lite grann, men orkar inte leta reda på dom.
Shululu, från en trött natha





bild 1 : jag och victor i bilen i lördags
bild 2 : bild tagen från bilen
bild 3 : stora dalahästen i dalarna
bild 4 : jag hos morfars syster
bild 5 : moa som sitter på lilla dalahästen hemma hos agneta och olle (morfars syster)
H U G S & K I S S E S

idre fjäll

Shululu,
nu har vi äntligen kommit fram till idre fjäll. As skönt. Det är lite mörkt och målnigt , men ändå as fint. Från vår stuga, nummer 149 ser man ända till andra bergstopparna. Vi bor precis bredvid backen som jag kommer åka i eftersom att jag är nybörjare på snowboard. Vi åkte upp hit på fem timmar, om man räknar med när vi åt mat och tankade. Så jag sov typ halva vägen , för det är inte så enkelt när två ungar sitter och bråkar på ens båda sidor, och skriker en i öronen varje sekund. Eller vad tycker ni? När vi kom fram så gick vi och skulle hämta nycklarna , men dom hade inte kommit från den andra familjen ännu. Så vi gick och handlade lite till frukosten imorgon , och hämtade skidor och snowboard. Mohaha* jag är fett udda, jag är den ända i familjen som åker snowboard. Imorgon måste vi gå upp fett tidigt bara för att min snowboard skola börjar 20 över 9 typ . Tidigt?! Nu har jag iallafall gjort klart halva matte läxan , hela spanska och hela so läxan . Så nu är det bara svenska och matte kvar. För jag glömde att hämta engelska läxan. Snart ska vi typ äta middag , men jag är inte ett dugg hungrig för vi har precis ätit bullar och godis. Usch och blää , jag mår illa. Jag har tagit skit snygga bilder som kanske kommer att komma in på bloggen så småningom . Men inga bilder från utomhus men från bilen, och så .
dagens saknad : mamma, uffe , christian och pierre .

- bild från bilen , i lördags på någon åker,
ha det bra där hemma.
H U G S & K I S S E S

RSS 2.0