rubriker är onödiga


t-shirt med i love stockholm tryck - punkt shop
jeans shorts med hål - h&m
strumpbyxor - h&m
pusss

min mamma är bäst !


Igår hade jag inte ork att blogga , men igår var jag med mamma på stan och shoppade och var på någon sak på min kusins skola . Hon går i en konst skola tror jag . Hon är fett bra på att rita , och på att göra kläder . Men igår köpte jag väldigt mycket kläder .
ett blått as sött linne , h&m
korta jeans shorts , h&m
vit kofta med rosett , gina tricot
röd / rosa klänning till skolavslutningen , gina tricot
trosor och bh , gina tricot och h&m .
i <3 stockholm t-shirt , punkt shop
presenter
strumpbyxor .
Mihihi , mycket ,
men skriver kanske ikväll , men vi ska få gäster ikväll så vi får se .
kkyss

fredag morgon


saknar - jag längst bak , liza längst fram
Idag är det fredag , jippie ! Och som vanligt har jag, Liza & Moa sovmorgon till 9.10 , så jag måste åka buss till skolan , mihihi , kommer fram 5 minuter innan vi börjar ! Mihi , hoppas den inte stannar vid någon hållplats förutom min skolan den här gången också (a) . Men på musiken kommer jag och Liza nog lyssna på musik hela tiden . Jag känner på mig att den här fredagen kommer bli bra . Men nog om det . Efter skolan drar jag hem till min älskade tvilling och flummar , eller så åker vi hem till mig . Inte bestämt ännu , så vi får se om det blir så mycket bloggande idag . Men kanske något inlägg ikväll . Får se . Men nu måste jag gå och göra mig klar , måste ju hinna med bussen .
pusss & kram

beautiful - akon


i mina ögon är hon på bilden den perfektaste bästavännen man kan få , utan henne skulle jag vara nobody och jag älskar henne mer än allt annat . hoppas du tar åt dig älskling . <3
nu har jag precis pratat i telefon med min bästavän Liza och lärt henne hur man laddar ner låtar till Ipoden , hon köpte en idag , en silvrig . Dom är finast efter svart . Mihihi , och vi har planerat att vi ska göra något på söndag , antingen shoppa loss , eller köpa ben & jerry's glass och sola . Båda är roliga . Juste , på söndag kommer Robin hem från Egypyten ! :)
Men nu ska jag ladda in några låtar till Ipoden , några förslag på låtar ? (a)
puuusssss

torsdag


gammal bild
idag började jag klockan 8.10 och slutade 13.15, bäst ? ! Så nu är man lite glad , plus att solen skiner . Underbart !
Men istället för musik idag var det någon känd poet som heter David i vår skola som skulle göra någonting för oss . Ganska roligt ibland , men han var ganska ego , och desutom konstig . Men roligast var nog : Min tandborste matchar ditt badrum . Mihihi, gud vad jag garva . Det måste vara något fel på mig , för jag börjar tycka att engelskan är helt okej , och inte tråkigt längre . Galet ! Men nu ska jag gå och äta mellanmål .
kkysss


fotografier från idre


- utsikt från liften



- jag på snowboarden


förlåt , hittade bilderna idag , så nu kommer dom in . Lite sent jag vet .
kysss

svart ipod


grå lång ärmad , uppdragna armar - h&m , gammal
pösiga slitna jeans - gina tricot
hår - uppsatt i toffs , diadem , och hår spännen .
kkysss

sex and the city


- gammal
Idag var dagen super förutom att jag hade sjukt ont i magen halva dan . Dagen bjöd på oerhört mycket skratt , och flumm . Lunchen var ur groose , fisk soppa . På lunchrasten satt vi i mitt och snacka och lyssna på musik hela tiden . Skönt att få slappa lite . Sen på matematiken så blev det jobbigt på slutet för några i min klass tjafsade emot läraren , så att det drog tid . Inge kul . Mamma ska kolla om Zarah kan komma torsdagen den 4 junis kväll - 8 junis kväll. Alltså över min födelsedag , fyller fjortis 7 juni . Men efter skolan hämtade mamma mig för hon är ledig pågrund av att vi fick vår öppnaspis/braskamin ( vet inte vilket ) idag . Den är fin , enligt mig , och kommer bli skönt att huset nästan alltid är varmt . Men skriver mer imorgon , och dagens outfit kommer kanske ikväll. Men nu ska jag smaska i mig några polkagrisar och kolla på tv.
pusssss

smäshboll träning


nu måste jag duscha , men det blir ett snabbt inlägg . Idag var skolan helt okej , så den skiter jag i. Efter skolan hade Liza och jag träning , det gick sisådär . Mihihi , min tränare är ond . Men när jag och Liza skulle byta om hör vi någon som
ropar vid dörren : Nathis ! Nathis , är du där ? eller något sånt , och det var troligen Jocke , för jag såg honom gå därifrån . Hihi , jag höll på att dö för jag fatta ingenting fören efter typ 5 minuter . Efter träningen hade jag utvecklingsamtal , var väll helt okej men mamma blev glad (?) . Men nu måste jag värkligen duscha , juste har precis gjort morotsmuffins , det är as gott , smakar pepparkaka :D
kkyss


polkagrisar


linne-ginatricot,stickadtröja-ginatricot,pösigajeans-ginatricot
nu har jag precis kommit hem från pappa . Vi åkte till en restaurang i Sickla som heter Texas Burger CO . Det är as god mat där , och jättemycket , så man orkar inte äta upp allt . Snarare att jag inte orkar men min pappa kunde tydligen det . Nu är jag rikigt mätt , men polkagrisar från polkagrisfabriken på väg ner till skåne får alltid plats i min mage . (a)
Nu är det också Desperat Housewifs på tv - dubbelavsnitt . Jag älskar det programet . Men snart kommer mamma och Ulf hem , ska bli kul att träffa dom , har saknat dom . Så nu hinner jag inte skriva , är helt inne i filmen .
pusssss


ingen rubrik


Nu sitter jag vid datan för första gången idag. Nu är det iallafall gassande sol och inte ett moln i sikte . Iallafall inte hemma hos mig. Men om några timmar kommer Janne och Julia med deras nya hund valp , en flat koten retriver *stavning* Föräste förlåt för den dåligt uppdateringen men igår kväll spelade jag , Emil och Julia buzz sports ganska länge och satt vid matbordet väldigt länge , osv . Så jag hann bara inte . Ikväll blir det inte så mycket uppdateringar häller . Förästen , melinda ni vinner lungt :) * http://melindahallens.blogg.se *

Puss

i love fridays

Shuue sötnosar , 
idag slutade vi lite tidigare än vanligt . Klockan 12.55 ungefär . Sjukt skönt . Men på gympan hade vi vikarie så han sket i att vi skulle köra indiansmyg . Så alla förutom jag och några till gjorde det, så jag , Liza , Nadja & Josefin körde 21an . Men efter skolan åkte jag hem och hämtade väskan som jag skulle ha med mig till pappa sen skussade han mig hem . Och ikväll kommer Janne och Julia , jag har inte träffat Julia på ungefär 9 år ! :O Jag driver inte . Hon var bara 1 när jag träffade henne sist . Sjukt konstigt . Men min lillebror är på väg hem , och pappa och pille kommer nog hem vid 7 . Men nog om det , nu ska jag nog gå och kolla på tv, orkar nte vara inne på datan . 

Puss

sovmorgon , jippie !

Shuue ,
idag har jag , Liza och Moa sovmorgon . Men min buss kommer 10 i nio , och är framme 5 över , och jag börjar 10 över ! Jag kommer behöva strässa men jag orkar inte vara i skolan 30 minuter innan . Men det blir ett kort inlägg . Idag kommer jag åka hem till pappa , så det blir nog inte så mycket inlägg , och idag klockan 9 på kvällen kommer en av mina lossas kusiner från Finland , för dom skulle köpa en valp till Julia . Så jag vet inte hur länge dom ska stanna , så jag kommer nog vara mest med dom för jag har inte träffat Julia på ungefär 2 - 3 år . Men nu har mamma precis åkt , och jag borde göra mig helt klar så att jag inte kommer försent . Så jag måste gå nu ,

puss


gurrabadet

Hejjjj.
idag har skolan vart seg , eller på So'n skulle vi köra scharader, stavning . Omg , ingen fattade vad jag gjorde . Hihi. Efter skolan sprang jag hem till mormor sen skussade hon mig till Amandas skola , där var man med på yoga i tio minuter, hihi , deras lärare var skum (a) Men iallafall , på rasten ritade Amanda på mig , så jag blev rosa , skumma unge . Sen tog hon massa bilder på mig och Sandra , haha dom är knasiga. Sen tog Amanda och jag bussen till gustavsberg medans Sandra fick åka moppe , hihi och såklart gjorde jag och Amanda bort oss på bussen . Vi trodde att han hade stannat så vi gick ut , och precis när vi hade kommit ut skrek schaffören :"ni får inte gå ut , jag har inte stannat ännu !" och var jätte sur så Amanda och jag typ sprang därifrån . Men skitsamma , på gurrabadet gymmade vi först , eller Sandra blev fett magkåt på en kille som badade , haha det var kul att mobbas . Sen gick vi ner till badet och badade , sen tröttnade vi och åkte hem . Haha , men orkar inte skriva mer , kanske imorgon om jag hinner .
Puss

onsdag

Hejjj,
förlåt för att jag inte har skrivit något men jag har inte pallat .
idag har jag vart i skolan som vanligt . På svenskan fick vi se en bit av "en komikers uppväxt", den var bra . Men vi slutade lite tidigare idag tror jag . Men när jag kom till skåpen tappade jag mobilen och Amanda råkade sparka på den så den flög in på toan som var låst så vi kunde inte gå in och hämta den , så vi fick ta Amandas paraply och försöka få ut den , och det gick . Men idag skulle jag ha vart med Liza , men hon fick ont i magen och hade ingen alvedon hemma så det blev inget . Så jag gick hem från skolan för jag hann inte med bussen.
Imorgon ska jag vara med Amanda, vi ska gymma på gustavsbergs äventyrsbad och bada med hennes kompis Sandra . Men nu ska jag gå och duscha . Skriver kanske , bara kanske mer ikväll .
puss


skola imorgon

Hej sötnosar,
idag händer väll inte så mycket vad jag vet ännu .
Mamma åkte precis och träffa sin kille , och jag ligger och typ halvsover , vaknade klockan 11 . Tidigt . Och imorgon är det skola , saknar klassen men inte skolan och läxorna ... Fett segt att man alltid måste ha läxor ... Men sånt är livet . 
Det är ganska fint väder ute , bara lite monligt , eller snarare jätte monligt. Haha, det är inte så fint väder . Det är väll 16 grader eller något . Vet inte exakt , eller jag har inte gått och kollat häller .
Förlåt för att jag inte har skrivit så mycket , men jag har tröttnat lite , och det händer mer i skolan än när man har lov så inläggen blir kortare .
Men jag hinner inte skriva så mycket, måste göra mig iordning . Så jag skriver kanske mer ikväll om jag orkar .
Puss


osminkad

Shuue ,
det här är dagens klädsel . Det var ganska kalt nu så först nu , eller först för 3 timmar sen satte jag på mig rikiga kläder och gick inte runt i strand kläning .

vitt linne med hjärt motiv - gjord av min kusin
brun lång kofta - gina tricot
lag mjukisbyxor - boo racket hall
kkyss


solsken

Hejjj,
idag är det fint väder . Igen ! Man blir ju bara för glad , plus att man blir brun . Hihihi , älskar att sola och bli brun . Skulle ha vart med Fanny idag men jag vet inte hur det blir . På tisdag är det skola, tråkigt , men jag har ju saknat klassen . Men jaja sånt är livet. Snart måste jag och Liza boka smäshbollläger (tennisläger) . Men jag ska äta lunch snart och sen kommer mammas kompis så det blir inte så mycket uppdaterat . Men dagens outfit kommer senare . Men imorgon vet jag inte vad som händer , kanske ska vara med någon om jag orkar . Men nu är det lunch , så skriver senare .
 
Puss


gigli

Tjaaah,
nu kollar jag på filmen Gigli , den är väldigt bra . Enligt mig iallafall , vet ju inte vad du tycker . Men eftersom att jag kollar på film kan jag inte uppdatera så mycket . Har desutom tröttnat på bloggandet . Här kommer dagens klädsel förutom bikini.



boo kfum munkjacka - boo rackethall
ljusblå / vit randig t-shirt - gina tricot
jeans leggins - gina tricot
armband med hjärta - glitter
halsband med olika bärlocker *stavning* - glitter
vit safari jacka - zara
marin blå skor - nilson
Puss


middag hos morbror

Hejjjj,
om två och en halv timma ska mamma , jag och mormor på middag hos morbror. Ska bli kul . Och imorgon ska jag vara med Fanny . Det kommer också bli kul . Men det är fortfarande solsken ute , och fortfarander jätte varmt . Iallafall här i kummelnäs . Men jag måste göra mig iordning nu , mamma och jag ska till blomsterlandet nu .. bajs vad tråkigt.
Puss


påskafton

Shuuue ,
idag vaknade jag utav att mamma kom in klockan halv tio med ett påskägg och 2 paket . Jippi , älskar presenter (a) , jag fick ett snyggt halsband med olika berlocker *stavning* och ett armband med ett hjärta på . och när jag hade öppnat presenterna kunde jag inte somna om så jag gick ut till vardagsrummet med täcke och kudde och kollade på a wedding date som vi hade spelat in någongång . Sen vid halv 11 gick jag ut och solade i 2 timmar , och jag har redan blivit lite brun . Så jag kanske ska gå ut och sola lite till , vi får se har ju gott om tid på mig . Men lägger in bilder på outfiten senare och skriver senare ikväll .

Puss

talang tvåtusennio

Tjoo,
nu är det pause på talang 2009 och jag sitter och tjockar i mig godis .
Idag har jag vart med Isabella . Det var kul , fast vi satt vid datan hela dagen , så nu har jag ont i hvudet . Och jag börjar bli orolig, jag har inte vart hungrig på hela dagen så jag åt ingenting förän klockan 19.30 typ . Då menar jag värkligen ingenting . :S Men jag har somsagt jätte ont i huvudet så jag ska nog gå ifrån datan nu .
Dagens :
gråa ksss (uppvikta) - nautiska
mörkblått linne - gina tricot
vit korta (inte knäppt & uppdragna armar) - gina tricot
Puss


sommar väder

Shuuue ,
nu är det ju typ sommar ! Kanske inte hos dig men här i stockholm iallafall . :)
Idag ska jag vara med Isabella Ceine, skit kul . Men vad vi ska göra vet jag inte . Kanske åker någonstans , men först ska vi vara hos mig . Hon kommer vid tolv. Men om jag ska bli klar till dess så måste jag gå och äta frukost nu .
Skriver mer ikväll , I promise

- gammal bild från idre
puss

you are my everything darling

Hejjjj ,
älskling , med dig kan jag prata om allt från himmel till jord och jag vet att du inte sprider ut det till alla andra . Du är mitt allt .
Nu är jag inne på tv datorer . För jag måste ladda in låtar till Ipoden , säg några bra tack. :)
Men ikväll ska jag vara uppe länge och chatta med Zarah och några till . Jag kommer bli flumm som vanligt . Men jag är inte på humör för att blogga . Skriver kanske mera ikväll . Men bara kanske . Lovet har ju gått as snabbt. Tycker jag iallafall . Allvarligt , bästa lovet det här året . :)

Puss


jag vill till örebro

Shuue ,
jag vill till Zarah i örebro . Nu !
Nu har jag precis lackat på mamma för att jag kanske får åka till örebro . Bara kanske ... jag vill till henne vecka 21 eller 22 . Fast hon säger vecka 21 , hoppas det går iallafall.
Nu är mammas kompis Lotten här , och mamma och jag har gjort bullar för någon timma sen . Och dom blev skit goda , men jag kollade på någon film med en tjockis med i , och då menar jag riktigt tjock ! Och då kunde jag inte äta . (a) och jag har inte ätit något på hela dagen bara för den där jävla filmen . Haha , ska aldrig mer kolla på den . Ikväll ska kanske mammas kille sova här, men jag är inte säker . Och på lördag kommer mammas kille och bara en av hans söner om jag har fattat det rätt . Skriver kanske mer ikväll .

Puss

mys outfit

Shululu ,
asså shiet . Det är dåligt väder, ingen sol . Det skulle inte förvåna mig om det börja snöa igen .
Dagens mys outfit :

grå kofta - gina tricot
vitt linne - gina tricot
mörkblå mjukisbyxor - racket hallen
svart ipod - mediamarket *stavning*
Puss

skärtorsdag

Shuue ,
jag vaknade för en timma sen utav att mamma trodde att jag var vaken . Och då var jag ju såklart tvungen att städa buren till Bullen (min kanin) . Alldelles nyss fick jag reda på att Liza är sjuk och kan inte åka till Åre. Stackare . Krya på dig älskling . Men idag vet jag inte vad som händer . Men något händer väll . Jo , juste Erica kommer över och lämnar hennes Ipod så jag kan ladda in låtar till den åt henne . Men jag är jätte trött så jag orkar inte skriva mer . Uppdaterar lite senare.

Puss


flumm time

Shuue bree ,
jag skrev ett inlägg för 2 timmar sen typ , men den laddades typ inte in . :S
Jag och Erica tog bussen till Orminge centrum halv 5 eller halv 6 , kommer itne ihåg . Där träffade vi Hassan , Elias , Alexander och Patrik. När vi skulle kolla efter vit eyeliner till Erica gjorde jag värsta dansmovet haha , fett bäst. Så jag var väldigt flumm som alltid . Och hon tyckte att jag var för mycket typ . Men jag älskar henne ändå . Sen träffade vi Ida och Sara som var på samma ställe igen , trodde nästan att dom hade suttit där i 4 timmar. Men Erica och jag köpte lite , jag köpte godis till när vi skulle kolla på Beck ikväll , och burn och x-ray . Kommer få hjärtklappning :O Och Erica köpte Frida tidning , x-ray och redbull . Sen när vi skulle kolla när bussen gick stog hassan , elias och alexander och vinka till oss och Erica och jag var ju så snälla som peka fuck you till dom nästan samtidigt . Sen gick vi upp till dom och spöa ner dom , nej men nästan , (a) *sajk* Men så jag och Erica missade bussen så vi fick vänta typ 40 minuter på den andra , sjukt drygt ! Men imorgon åker Erica till hennes landställe och Liza till åre . Fyfan vad jag kommer sakna er ! Men nu ska jag nog inte skriva mer , kanske kommer något mer inlägg ikväll, får se .
Puss

smoothie

Shuue bree,
kom precis hem från Orminge centrum . Har tagit spruta, och fyfan vad ont det gör ... Men jag träffade lite folk där . Först träffade jag Ida och Sara och deras kompisar , sen när jag skulle handla mat träffade jag Robin och hans kompis . Men nu är jag iallafall hemma . Senare idag händer väll inte så mycket . Ska nog kolla på Beck , annars blir det att slappa och fixa så att jag kan ladda in låtar till Ipoden . Borde gå och packa upp väskan som jag hade med mig till pappa . Lite seg kanske men ändå . Och sen ska jag göra smoothie , bara för att det är min drog (a) .

gammal bild
Puss

jag hatar sprutor !

Hellu sweeties , kommentera mera jag ser att ni läser :)
Alldelles nyss fick jag reda på att jag ska ta en spruta , för annars kan jag få sjukdommar i Tunisien . Inte kul , det finns inget som jag hatar mer än sprutor . Eller spindlar hatar jag mest ! Glömde att skriva vad jag hade på mig igår , men så här såg jag ut , :

vit tjock tröja , ( upp dragna armar ) - gina tricot
ksss , uppdragna byxben - nautiska
skin jacka - kommer inte ihåg
mörk blå le coq sportif - nilson
puss


trött , tröttare , nathalie

Shuuue ,
jag tror inte att jag har vart så här trött någon gång i mitt liv . Allvarligt jag tror inte att man kan bli tröttare . Så det blir inget långt inlägg , eftersom att mina ögon knappt orkar hålla sig öppna . Så jag ska gå och sova snart .
Puss

I MISS YOU DARLING

Hejjjj,
gumman , du är mitt allt , och gissa hur mycket jag saknar dig !
nu har jag ätit klart . Och alldelles snart ringer Zarah , min lilla gullunge . Så jag hinner inte skriva så mycket . Skriver i natt om jag inte somnar .
Puss

Bara för att jag är tjock

Shuuue folket,
idag var jag som sagt med Erica . Hon kom förbi mig klockan halv 1 tror jag , och såklart missade vi bussen , eller Moas pappa kom med en buss fast den var ej i trafik , så jag lacka ur . Så för att slippa stå och vänta i en timma gick vi två hållplatser . Sen kom bussen , så vi åkte först in till plattan , sen åkte vi till sickla och kollade i affärer sen till Nacka Forum , där jag köpte hår spänne sak , och hår band . Så jag kom hem för typ en timma sen , och imorgon vet jag inte vad som händer , kanske ska sola så att jag inte är så här blek hela sommaren . Men jag ska nog gå snart , ska göra pizza till Mamma , hennes kille och mig . Och idag till lunch blev det hamburgare på donken . Mohaha * jag är tjock . Men skriver kanske mer ikväll . Om jag orkar .

Puss

snabbt inlägg

Shululu,
Erica kommer när som helst så jag hinner inte skriva så mycket . Vi ska iallafall åka och kolla i affärer och kanske kommer jag hem med någonting . Vi får se ikväll . Jag vet inte ännu vart någonstans vi ska , men någonstans kommer vi ju . Shiet,  jag måste kolla hur mycket pengar jag har . Jag hinner nog inte skriva något mer innan vi åker .
Puss

påsklov

Shuue ,
idag vaknade jag grymt tidigt för att vara mig , klockan kvart över nio . På ett lov ! Fattar ni , man ska ju ha sovmorgon på loven . Men det kanske var bra . Idag ska jag vara med Erica som sagt , vi vet inte vad vi ska göra , men jag måste göra  mig iordning nu . Men mer uppdatering om vad som händer senare kommer.
Idag är det iallafall fint sommar väder som vanligt . Jätteskönt , eller hur ? Dagens outfit kommer också senare för jag vet inte ännu vad jag ska ha på mig för jag har inte stigit upp ur sängen ännu . Men nu måste jag göra mig iordning . Skriver senare , I promise .

puss

helvete !

Shuue ,
varför måste jag alltid såra någon bara för att den personen sårar mig ? Jag kan inte hata dig , det är omänskligt , eller kanske inte , men det går inte .
Nu sitter jag vid stora datan , äntligen. Men om ungefär 30 minuter tror jag kommer mamma och mormor och hämtar mig. För imorgon ska jag vara med Erica , men pappa tror mig inte . Så då ringde jag mamma och bad henne hämta mig. Och imorgon och övermorgon är mamma ledig . Skönt , och det är fortfarande sol , wiiie .
Är det bara jag som är förälskad i : Let it rock av Kevin Rudolf ft . lil wayne? Hoppas inte det .
Imorgon blir det roligt , troligen eftersom att jag alltid har roligt med Erica . Men skriver kanske något mer ikväll . Vi får se .

puss

SOMMAR PÅ G

Shuue,
gud vad skönt , sommaren är på gång . Solen lyser idag också , och det är jätte varmt så jag gick ut och solade lite tidigare idag . Jag hittade lite sommar kläder i garderoben , skönt med svala kläder :

vitt linne med spets - JC
rött linne med knappar - gina tricot
svarta shorts med text - stadium ( fotbolls shorts )
puss

Godmorgon

Godmorgon sötnosar ,
jag vakna precis och gud vad fint väder det är ?! Man blir bara för glad , så idag ska jag nog gå ut och slappa lite granna . Idag får Emil & jag vara ensamma hemma. Det är ju ungefär 19 grader i  solen nu , och blir säkert varmare senare idag . Dagens outfit blir nog bara uppvikta jeans och linne , samma som i lördags . För jag hade inte så mycket kläder med mig , och jag har inte fått pengar av pappa på jättelänge så jag kan inte åka och handla kläder heller . Men skriver mer senare troligen och lägger in bilder på outfiten. Och gud vad jag längtar till Tunisien i sommar med mamma . Kommer bli skönt , men först måste det bli sommarlov .
puss

pictures







liza is here

Shuue coolingar,
sorry för att jag inte skrev igår , jag han inte och tänkte inte på det .
Nu är i varjefall Liza här , och vi har lagt in en cool film på youtube, sök på : ilulullu och ta filmen : shuuue vi är coolast . Lite kortfattat om vad som har hänt :
Går dagen :
solade och spelade kort i den gassande solen . Badade i spat i källar våningen . Sen kollade vi på Robinsson , wohoo hon förlora. Vem det nu var ? Erika , tha loosa nej jag skoja bara . Men innan har vi vart ute och tagit kort och spelat pingis. Sjukt kul ju , och jag blev jagad av ett leksaks flygplan ... :S Dom som var högst uppe på berget var fett läskiga .. Men whutever ? Kommer stanna här antingen till imorgon eller övermorgon . Får se . Liza kittlar mig hela tiden ... xD Vi var uppe till 12 , sen slocknade vi . Vi var typ helt slut. Iallafall jag. Sen idag har vi tagit lite bilder , kollat på : the heart breaked kid , och den var faktiskt bra . Sen har vi vart inne på datan . Soft . Men här är dagens och gårdagens outfit:

rött linne : gina tricot
vitt linne : JC
jeans med uppvikta ben : gina tricot
frisyr : uppsatt i en bulle

mörkblå jeans leggins : gina tricot
svart linne ner vikt till en kjol : gina tricot
rosa linne : gina tricot
frisyr : uppsatt i toffs
kyssen

liza tomorrow

Shuue folket ,
imorgon ska lilla Liza sova över . Kommer bli kul . Vi ska bada i vårt spa i nedersta våningen . As skönt , och så blir det väll data och typ inte sova förän sent på natten . Så smsa och ring as mycket sötnosar. Men jag har inte kunnat ta foto på dagens outfit men här är den :
trasiga jeans - gina tricot
vitt linne - gina tricot
svart linne - gina tricot
svart adidas - stadium
puss

sommar väder

Shuuuue cooolingar !
Det är typ sommar ! Det är ju ungefär 24 grader ute . Iallafall i solen , hade tänkt sola äver om det är ganska mycket för tidigt . Lite kortfattat om dagen : Vi slutade klockan 13.10 och vi började 9.10 . Första lektionen var so , och vi började på historia . Sen var det bild , då ritade vi sträckhus. Det är väldigt tråkigt . Sen hade vi lunch , pannkakor med lingon sylt ! Fyfan säger jag bara ! Sen hade vi gympa , då hade vi Robinsson . Jag vart i lag öst , med Linnea , Mattias , Elias , någon som jag inte vet namnet på , någon till och Anton . Hehe , vi kom 3e plats av 4a platser . Sen slutade vi , då kom pappa och hämta mig och vi åkte till hans jobb. Då fick jag chokladtårta (käänner mig tjock) , sen ringde Emil mig och då skussade mig till tunnelbane stationen där jag och Emil åkte tunnelbana hem till vår pappa . Och nu har de kommit hem , skriver kanske mer ikväll .
kyssarna

stockholms stad

Shuuuue,
lite kortfattat om dagen . Efter som att det är åhöravecka för a-laget så var min mamma med på so'n även om vi hade prov . Hoppas att det gick bra ,var tom med klassens smartaste kille eftersom att man skulle jobba i par på provet . På musiken fick vi reda på att vi skulle sjunga Im yours på kultur kvällen . Jättepinsamt ! På läsningen läste jag ut " en komikers uppväxt " . Den är väldigt seg enligt mig . Och på engelskan kollade vi på film . Vi slutade klockan 13.15 så jag gick hem till mormor , och kvart i 3 gick jag till skolan och väntade på Erica eftersom att  vi skulle åka till stan . I stan åkte vi tunnelbana hela tiden , och gick runt , och runt . Så jag känner mig ganska duktig , gick till slussen från kungsträdgården . *stolt* Sedan tog vi bussen till Nacka Forum där jag köpte pommes, och Erica köpte hamburgare och pommes . Vilka fetton vi är . (a) Sen i orminge träffade jag Amanda Ljungberg och hennes nya kille . Och nu sitter jag vid datan och ska packa till pappa imorgon , ska bli kul att träffa dom .  Vet inte hur länge jag stannar , men uppdaterar kanske varje dag . Men nu måste jag gå .
Dagens mode :

sjal - afghanistan
t-shirt - gina tricot
jeans med hål - gina tricot
le coq sportif mörkblå skor - nilson
skin jacka - kommer inte ihåg
besh *stavning* axelväska - h&m
pussen

leggins

Shuuuue,
dagens outfit har jag inte hunnit ta foto på men här är vad jag hade på mig :
vita leggins - h&m typ
mörkblått linne som jag har vikit ner så att det blev en kjol - gina tricot
vitt linne - gina tricot
mörkblå fred perry - MQ
dolce gabana väska - egypten
jacka - mammas jobb
mörkblå le coq sportif - nilson
kyssen


gårdagens klädsel

Shuuue ,
han inte skriva något igår så här är gårdagens outfit :

kofta / jacka - stadium
vitt linne - gina tricot
grått långt linne - JC
mörkblå leggins jeans - gina tricot
pussen

april april din dumma sill ...

Hejjj ,
idag har dagen vart enormt seg , fattar inte hur man klarar av onsdag . Segaste dagen i veckan . Första lektionen var spanska , och Maria ( min spanska lärare ) kom som vanligt försent . Fast spanskan är såklart segaste ämnet . Efter en seg timma med spanska hade vi NO, ingen höjdare precis . I en timma fick vi gå runt borden , kolla på film , och skriva i boken . Kändes som att min hand höll på att gå av efter allt skrivade . Sedan var det lunch , och efter en lång lunch hade vi engelska och vår engelska lärare är bortrest så vi fick kolla på film hela lektionen . Den var ganska bra, bättre än lektion iallafall . Sedan , efter filmen var det svenska , alla var typ helt borta efter som att man blev så trött av filmen . Men på svenskan läste vi eftersom att vi ska ha läst ut boken tills imorgon . Så jobbigt , det är prov imorgon desutom . I Judendom , kommer gå så jävla dåligt ? ! Men efter svenskan var det Matematik , och vi räknade först tyst i boken i 30 minuter sen redovisade vi , och eftersom att visa ( nämner inga namn ) stog vid fönstret så hotade Max med att vi skulle sluta 4 , som fan häller ! Men efter skolan tag jag min andra gardasil spruta , det gör så ont som in i helvete efter , ;SSS
Och nu har jag precis läst ut boken , alltså 72 sidor typ från det jag hade läst på svenskan idag . Och nu måste jag träna till SO provet imorgon . Här kommer bilderna från det jag shoppade med mamma igår .



svart bikini - gina tricot
storbritaniens flagga bikini - gina tricot
mörkblå le coq sportif skor - nilson
strul

RSS 2.0