liza is here

Shuue coolingar,
sorry för att jag inte skrev igår , jag han inte och tänkte inte på det .
Nu är i varjefall Liza här , och vi har lagt in en cool film på youtube, sök på : ilulullu och ta filmen : shuuue vi är coolast . Lite kortfattat om vad som har hänt :
Går dagen :
solade och spelade kort i den gassande solen . Badade i spat i källar våningen . Sen kollade vi på Robinsson , wohoo hon förlora. Vem det nu var ? Erika , tha loosa nej jag skoja bara . Men innan har vi vart ute och tagit kort och spelat pingis. Sjukt kul ju , och jag blev jagad av ett leksaks flygplan ... :S Dom som var högst uppe på berget var fett läskiga .. Men whutever ? Kommer stanna här antingen till imorgon eller övermorgon . Får se . Liza kittlar mig hela tiden ... xD Vi var uppe till 12 , sen slocknade vi . Vi var typ helt slut. Iallafall jag. Sen idag har vi tagit lite bilder , kollat på : the heart breaked kid , och den var faktiskt bra . Sen har vi vart inne på datan . Soft . Men här är dagens och gårdagens outfit:

rött linne : gina tricot
vitt linne : JC
jeans med uppvikta ben : gina tricot
frisyr : uppsatt i en bulle

mörkblå jeans leggins : gina tricot
svart linne ner vikt till en kjol : gina tricot
rosa linne : gina tricot
frisyr : uppsatt i toffs
kyssen

Kommentarer
Postat av: Liza

kommer du ihåg:" liten rumpa ".

den där bilden högst upp du gjorde om i photoshop :) <3

2009-04-05 @ 19:24:39
URL: http://slagare.blogg.se/
Postat av: nathalie

hihi, glömmer aldrig :) <3

2009-04-05 @ 19:28:21
URL: http://sommars.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0