polkagrisar


linne-ginatricot,stickadtröja-ginatricot,pösigajeans-ginatricot
nu har jag precis kommit hem från pappa . Vi åkte till en restaurang i Sickla som heter Texas Burger CO . Det är as god mat där , och jättemycket , så man orkar inte äta upp allt . Snarare att jag inte orkar men min pappa kunde tydligen det . Nu är jag rikigt mätt , men polkagrisar från polkagrisfabriken på väg ner till skåne får alltid plats i min mage . (a)
Nu är det också Desperat Housewifs på tv - dubbelavsnitt . Jag älskar det programet . Men snart kommer mamma och Ulf hem , ska bli kul att träffa dom , har saknat dom . Så nu hinner jag inte skriva , är helt inne i filmen .
pusssss


Kommentarer
Postat av: melinda hållen

jaa ! :D

nej skojja :)

vi kom 3.a <33

2009-04-20 @ 15:58:42
URL: http://melindahallens.blogg.se/
Postat av: nathalie

grattis :D <33

2009-04-20 @ 19:48:07
URL: http://sommars.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0