alla <3 dag

Hej bloggen, hade tänk blogga lite mer för jag hade tänkt sluta på friifdrott hinner inte med allt.
Igår var det alla hjärtansdag dåra. Dagen började med att jag och Liza åkte in till kungsträdgården och  åkte skridskor i typ 1 timma. Jag är ju sååå himla "bra" på det så jag ramla. Vilken överraskning va? ((: Sen kom hennes pappa och hämta oss och körde oss till mc donalds, vilket fetto man är. Men sen åkte vi hem till mig, när vi var här så gjorde vi inte så mycket , eller Liza och jag satt vid datan , men jag behövde göra mig iordning så det var mest hon som satt vid datan för mamma och jag skulle på middag hos hennes kille. Men Liza var hemma hos mig i typ 1,½ timma för sen behövde vi åka. Hemma hos Ulf var det fett kul. Vi typ spelade kort, neger och president och vänd tian, och så klart fick jag hjälp att vinna över hans älsta son, med hjälp av hans yngsta son. Haha, jag är alltid minst xD Men sen kollade vi på melodifestivalen, hahah sjukt dålig och tråkig och torr humor oO Eller vad tycker ni? Vilket jävla slöseri på pengar . Varför skämde Markolio ut Orminge för? :O Men efter att den hade varit körde vi kort igen och sedan kollade vi på bruce den alls mäktige, hahah så jävla skön. Men nu måste jag göra hemkunskapsläxan.

H U G S & K I S S E S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0