amanda krya på dig,

Hejsan bloggen,
jag visste att det inte var något som stämde när jag klampade in i skolan med all min packning och tennis utrustning. Är man synsk eller ? Amanda som aldrig typ är sjuk var sjuk idag, det känndes fett konstigt att vara utan henne. Men du får krya på dig gumman, du måste komma imorgon. Imorgon är det två läxförhör, plus att på torsdag är det prov i ordgrupper! Palla prov och läxförhör! Men nu återgår vi till tidigare idag, vi började skolan med so , helt okej, men segare än vanligt. Sen var det gympa, fett kul! Men efter som att vi körde tennis med mjukboll förstörde det för mig på träningen ikväll. Men som vanligt så fick jag vara med James, börjar bli jobbigt! Men sedan matte , mahaha* jobbigt, jobbigt och jobbigaste lääxan någonsin! Men whutever sedan luunch, gahaha* rasten var roligare än vanligt ;) Sen samling , antingen fredagen den 13 eller 22 ska vi köra cybertown två omgångar med klassen , fett underbart. Sen svenska, och projekt tid, fast på projekt tiden fick vi ha hemkunskap, haha , vi fick göra skonse * stavning * Men efter skolan var det tennis,! Jippi, men vi fick skynda oss dit för vi slutade 30 minuter innan träningen. Tränaren körde värkligen med mig , han körde dom svåraste bollarna till mig, och tennis är faktiskt en svår sport , trodde inte det först men man måste tänka på tusen saker och träffa bollen rätt och så. Men mamma kommer hem vid nio , så nu sitter jag och gör läxorna och kollar på 2 ½ men , inte så smart , jag vet men det är mycket skönare, plus att jag dricker o'boy. mums!

H U G S & K I S S E S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0