as kul jue

Hej igen .
Nu har jag precis kommit hem från friidrotts träningen, det är as jobbigt men as kul (a) Men vet ni en sak? Jag slog mitt rekord på armhävningar! *overhappy * eller vad? Men snart är det middag och sen är det typ läxor och duschen som kallar och så måste jag packa och sen sova i min sköna säng. Är typ as trött nu. Imorgon har jag säkert träningsverk. Haha, nu orkar jag värkligen inte skriva mer, om jag inte skulle ha ont i armarna efter alla armhävningar och "tennisboll, fotbollar, basketbollar, pingisbollar" övningen så skulle jag kanske skriva mera. Så nu vill jag bara ha packningen klar , läxorna klara och sätta mig framför tv. Nej juste måste duscha först (a) Juste, eftersom att vi körde kula mest och för att jag är sååå bäst på det så lägger jag in en bild på det (a)

H U G S & K I S S E S


Kommentarer
Postat av: Anonym

bäst ? host

2009-02-10 @ 19:10:59
Postat av: nathalie

men om du är så kaxig så kan du ju skriva vem du är din lilla fegis.. det är as fegt att kaxa via datan..

2009-02-10 @ 21:45:47
URL: http://sommars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0