be who you are

Hej sötnosar,
idag vaknade jag för tidigt. Det är skit jobbigt när katterna kommer in i sovrummet och springer runt på sängen så man då och då får en tass i ansiktet. Men så klart kunde jag inte somna om när jag hade slängt ut dom ur rummet. Nu snöar det bara mer och mer. Jag som trodde att vintern var slut nu och att det var på väg att bli vår. Men nej jag hade fel. Idag ska jag nog ringa någon kompis, pallar inte vara hemma hos pappa och ha tråkigt. Ikväll kommer Ulf hem till mamma och mig. Eller han är nog redan där när jag har kommit hem från pappa. Men vi får se vad som händer idag. Jag vet inte vart Liza är för hon svarar inte på mobilen och hon har inte vart hemma på hela helgen. Liza sätt på mobilen! Varför vill du ha en ny mobil om du inte änns har på den? :S Men vilka mer än jag vill att Liza ska börja blogga igen? :)
juste, bbörja kommentera mera! Spelar ingen roll om det är dåliga eller bra kommentarer. Dåliga får man lära sig av och förbättre och bra kommentarer är alltid roligt.
H U G S & K I S S E S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0