bildregn




bild 1; model: jag , fotograf: jag
bild 2; model: jag , fotograf: jag
bild 3; model: jag , fotograf: jag
bild 4; model: snön, fotograf: jag
nejmen hejsan igen (a)
Jag hade lite tråkigt så jag tog massa bilder, haha, alla var lite roliga ((: Men idag orkade jag inte göra något med Moa, plus att hon var skit trött. Så nu sitter jjag och drogar miig med musik och funderar på att ta mera bilder. Vi får se, ikväll sover mormor över så jag får sovmorgon , och mamma sover över hos sin kille så mormor och jag får ha mys eller så sitter jag vid datan som jag alltid gör (a) okej inte direkt, men imorgon är det träning så jag kan inte skriva lika mycket.
H U G S & K I S S E S


Kommentarer
Postat av: Liza

Haha, coola bilder :)

2009-02-11 @ 15:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0