bord pingis

Shabba,
idag har det inte hänt så mycket. Har bara vart och handlat och spelat pingis med lillebror. Tråkig dag alltså. Hoppas det blir roligare imorgon. Ikväll händer väll inget specielt, eller jo ska försöka göra så att någon vill köra något spel eller något. Annars blir det så tråkigt för Emil ska ha datan som vanligt. Tråkig början av lovet. Hahaha, jag gjorde iordning Emil så han såg ut som en fjortis idag, och i mat affären kritiserade jag typ allas klädsel. Mohaha * humor. Pille gör semlor till ikväll får se hur det går, blir säkert as gott. Jag kommer bli fet! Hmm, ska kanske lura ut Emil till knark berget och skrämma honom (a) haha nej men vi får se vad som händer ikväll. Skriver kanske ett inlägg ikväll, får se.

- jag älskar photoshop ((:
H U G S & K I S S E S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0