dalarna

shululu,
nu är jag i Dalarna hos morfars syster. Det är typ as mycket snö, hela vägen hit tog jag och Victor jättemånga bilder. As jobbigt att sitta i bilen , och nu sitter en as jobbig 4 åring bredvid mig. Hon typ tjatar på oss att hon ska få spela ett spel som vi inte änns spelar. Mohaha* arg. (a) Hoppas det är mat snart , är jättehungrig. Ikväll måste jag göra matte läxa så jag vet inte om det blir någon uppdatering. Men imorgon kommer jag ladda in bilderna från bilfärden. Blev skit bra bilder. Men nu pallar jag inte skriva något mer.
 
- jag och kusin victor :) , ser förjävlig ut, konsentrerade nog inte på vad jag gjorde :P
H U G S & K I S S E S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0