emelie är i italien

Hello cuties,
igår åkte Emelie till italien för att åka skidor i en vecka med familjen. Saknar dig redan älskling! Men vad som händer idag vet jag inte riktigt förutom att mamma kommer med min väska och att vi ska handla. Men det hände mer saker igår så jag kan prata om det istället. Pappa är absolut bäst på att göra vårrullar! Dom kan faktiskt ingen slå (a) Efter middagen satt Emil och jag framför tvn och kollade på skräck filmen på 6an som hette typ någonting med lamm. Haha inge bra minne. Nu är det ett lager av snö på marken, as fint, men jag tycker att det ska bli varm sommar nu. Så att man slipper frysa hela tiden. Snart måste jag få datan, måste fixa lite bilder på photoshop. Ha det bra,
H U G S & K I S S E S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0