friidrott

Tjingeling.. (?) ((:
Nu har jag nästan precis kommit hem från träningen , eller för 2 timmar sen, men nu skriver jag blogg inlägget iallafall ((: Dagen har vart ganska seg, innan träningen flummade jag och Moa hemma hos henne, typ när hon var i köket skulle jag gå till henne, och så hoppade båda från dörren och så hoppade vi in i varandra xD
På träningen så hade vi inga tränare, för dom skulle på någon sak, så vi fick ett papper där det stog vad vi skulle göra så det var ju typ som fys, dom typ. Jag måste ha gjort något helt fel för mitt ben hoppa typ ut led så att det kändes som att jag hade brytit lårmuskeln , aj som faan säger jag bara. Så jag kunde inte springa ordentligt för att det gjorde så ont , så jag var typ en utav dom långsammaste idag. Skit också. Men nu kommer jag nog få världens träningsverk.
Men nu var det nog inget roligare från idag, orkar inte skriva mer plus att jag hann inte ta foto på dagensoutfit.
H U G S & K I S S E S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0