friidrott

Helluu. börja kommentera annars slutar jag blogga.
Idag har det inte hänt så mycket förutom att jag har vart i skolan & att det var prov. Hoppas det gick bra, men klockan 6 ska jag ha friidrotts träning, för att moa tvingade mig att träna med henne, så när jag ska till henne ska hon göra mig till fjortis sen ska vi träna oO' stackars mig (a) Men snart ska jag typ till henne, skriver kanske ikväll hur det gick . Är fan sämst på friidrott, men jag klarar mig nog :) hoppas jag.. ? :S Juste imorgon åker jag till pappa tror jag så nås mest på mobilen. Det snöar, fan asså! Kan det inte bli sommar nu? Jag har fått nog utav jackan ochatt frysa och snöbollskrig, vill bara bli brun och gå runt med linne och shorts.
H U G S & K I S S E S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0