H O M E

Hej sweeties,
nu har jag nästan precis kommit hem från papsen. Guud vad jag saknar alla, fast jag bara har vart borta 3 dagar. Men jag vill gå på min träning! :( Men man får inte alltid som man vill.. på tisdag är det tennis dåra, och på torsdag är det friidrott och på söndag är det friidrott. Lycklig man blev nu dåra. Hoppas man hinner med läxorna, annars får jag väll plugga 24/7, och inte vara med kompisar lika mycket. Nu ska jag ladda in lite bilder från mobilen. Vad tycker ni om den nya headern? xD Emil gjorde den. Menmen , som sagt jag saknar er älsklingar.

bilder säger allt, liza jag älskar dig ,
H U G S & K I S S E S

Kommentarer
Postat av: Liza

Älskar dig också. <3

2009-02-11 @ 15:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0