hatar sprutor,

Heejj, BÖRJA KOMMENTERA
idag efter skolan så åkte jag till sjukhuset och tog gardasil spruta, det gjorde som in i helvete ont! Gash , kan inte göra ondare.. -.- Men idag höll jag på att frysa hjäl när jag och Sofia sprang ner till racket hallen och tillbaka på tio minuter, as kallt . Nu måste jag bara komma på något positivt om dagen, hmm.. det kan ta ett tag så jag pratar om något annat. Joo, juste. Liza var sjuk i dag, Liza du är alltid sjuk på onsdagar oO vad har hänt igentligen gillar du inte onsdagar på ngt sätt? Nu sitter jag här och kollar på kläder till Ellos, och försöker övertala mamma om att köpa en sak till mig, men mamma säger bara: "Du shoppade jättemycket i helgen nu får det räcka." Men förlåt att jag är en shopping freek. Imorgon är det svenskaprov och jag glömde träningspappret i skolan .. :S Typiskt mig, måste skärpa mig nu. Det positiva med dagen var att ikväll ska jag och mamma ha mys, för att jag åker till pappa i helgen . Så vi ska äta glass, mums. Men jag har skit ont i armen så orkar inte skriva mer men nu hittade jag några snygga kläder som jag kan ha på min träning, tennis träninga alltså, hmm, puma (a)

vad tycks?
H U G S & K I S S E S


Kommentarer
Postat av: Liza

Haha, såklart jag skulle gå till skolan om jag var frisk, men nu var jag inte det. Har t.o.m blivit sämre :S

2009-02-04 @ 22:12:53
URL: http://slagare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0