hemma hos pappa

Hej,
idag slutade vi klockan 13.10, skit sköönt och något som var ännu bättre var att vi hade sovmorgon till kl 9.10 eller bara jag, Liza & Moa för vi har spanska på måndagar och onsdagar medans alla andra har på onsdagar och fredagar. Eftersom att mamma var ledig idag körde hon mig till skolan så jag kunde få sovmorgon för en gångsskull. Igår var det träning som gälde som sagt, ska nog börja på det , eller jag vill det iallafall. Jag har världens träningsverk i armarna och benen och i magen, kan fan inte skratta utan att min mage tar dö på mig. :O Hoppas Sofia också börjar på det , för mamma ba: hur ska du hinna vara med Sofia och alla andra och alla läxor om du börjar på det också? Men jag hade såklart en lösning och hon ska nog komma och prova ngn dag med mig . Hoppas vill värkligen börja på friidrott men jag vill värkligen inte sluta på tennis. Nu är jag i varje fall hos pappa, lite långtråkigt eftersom att Emil är osocial , och jag vill inte sitta och kolla på let's dance med pappa och Pille. Plus att mina kompisar inte vet vart jag bor. Kan det bli sämre? Men istället så sitter jag här och laddar ner lite låtar till att vi ska vandra för jag vägrar att vandra utan att få lyssna på bra musik, liksom på onsdag ska vi vandra med LG ( lars gunnar )från 8.35 typ till 15.00. Jag vill vara sjuk då! Fråga mig inte varför jag inte valde kungsberget, dör snart.. Men på måndag slipper jag spanska eftersom att vi har studiedag, (a) Men imorgon kommer det säkert bli tråkigt, kanske ringer runt och förklarar vägen till mitt nya hus så att ifall ngn vill vara med mig, men vi får se om pappa har planerat något. Men nu vill jag inte ha den här sega laptopen, jag vill ha den vanliga som Emil har för jag vill skaffa ny header, blir ju aldrig nöjd (: Kanske skriver mer ikväll, får se får se.
H U G S & K I S S E S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0