ingen idrott

Shoo breeh,
idag har det vart skola, fast bara två lektioner. Efter som att vi simmade igår och slutade 2 timmar senare slapp vi idrotten idag. :O Vem vill bli av med idrotten?! Inte jag iallafall. Så vi slutade 11.25. Pappa hämtade mig efter som att det är hans helg, och jag hade glömt nycklarna hemma så mamma kommer med mina saker imorgon. Smart värre? :O Men nu händer inget roligt. Om 40 minuter typ kommer Emil hem från sin träning, och då ska han ha datan. Men jag får väll sova då, (a) är typ as trött! Fan asså, mormor har fortfarande min kamera, vill ha den nu! Ikväll blir det fredags mys så jag kommer nog inte hinna skriva något ikväll tror jag. Nästa söndag drar jag till idre fjäll i en vecka. Längtar! Men vi får se vad som händer senare.

H U G S & K I S S E S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0