måndag kväll

Hejhej,
nu sitter jag här och snackar på skype med några wnb emos, som kallar mig och amanda emo, haha aa eller hur att vi är emos. Nu stängde jag ner, pallade nte snacka med dom och Amanda skulle äta middag, och för några minuter sen gick mormor till morbror som bor några hus bort. Imorgon är det skola som sagt, och efter skolan är det tennis, underbart eller vad? Undra vad vi ska göra på gympan.. men nog om morgondagen. Idag har jag tagit massa bilder , eller några iallafall. Men snart måste jag fixa väskan till imorgon. Haha, amanda gör mig flumm varje gång jag chattar med henne. xD Men NU måste jag värkligen göra i ordning väskan.
H U G S & K IS S E S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0