matcher

Hello sweeties.
Idag har jag vart och är med Cornelia, vi har kollat på 2 innebandy matcher :) Och så tträffade vi folk från min skola :) najs najs. Så klart har vi flummat ihjäl oss, och nu hatar inte en viss person mig längre :D hoppas jag itne iaf (a) Men imorgon är det plugget som gäller.. första lektionen är desutom spanska, sämst.. men sen är det no och sen bio dags, i taket lyser stjärnorna. (a) bäst . Men efter skolan vet jag inte vad som händer, hmm.. vi får se (a) Men nu har hon åkt hem för jag skrev så segt. Men skriver mera imorgon om filmen och så. Klassen glöm inte gosse filtar :) <3 ps. älskar 1 februari :)
H U G S & K I S S E S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0