mycket snö

Shoo,
idag ska mamma och jag åka till Nacka forum och kolla om jag inte kan få mobilt bredband i stället för comviq kompis. Mycket bättre enligt mig iallafall. Då kommer jag försöka blogga varje dag i Idre. Jag har inte hunnit ta foto på dagens outfit för batterierna i kameran tog slut. Men när vi har kommit hem från Nacka forum kan jag lägga in en bild. Jag saknar min bästavän Liza jätte mycket. Måste träffa henne snart. Nu gör jag inte så mycket, bara väntar på att mamma ska bli klar så vi kan åka. Jag kanske köper något mer, men jag vet inte om jag hittar något. Måste spara lite till resan och hela lovet. (a) Imorgon ska jag nog vara med Caroline. Skriver mer ikväll.

H U G S & K I S S E S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0