nacka forum

Shoo sötnosar,
idag skulle jag ha vart med Liza men det ändrades. Så mamma och jag åkte till nacka forum för att skaffa mobilt bredband sak fast vi redan har gjort det. Men ah det är svårt att förklara. Vi kom hem för ett tag sen, så ikväll kommer Ulf , som alltid. På lördag fyller han år. Grattis. När man går i nya delen av Nacka forum känns det som att man är i en kall verision av Californien. Nu tänker ni säkert : " hur vet hon det? " joo , för er som inte visste så har jag var i nästan hela USA eller så har jag vart i hela. Kommer inte ihåg exakt. Slå det. ;) Men nu måste jag packa klart, och sedan göra lite läxor så att jag slipper göra dom där uppe.

H U G S & K I S S E S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0