oh my gud

Hejsan,
nu sitter jag och chattar förfult med min Moa. Hon säger att man måste tävla minst 2 gånger om året annars blir man kickad. Omg! Man måste springa 5 kilometer, fett jobbigt! Gash, jag kommer säkert bli kickad. Hmm.. men jag får väll börja jogga så jag får upp kondisen. Annars kommer jag inte klara det. Hoppas jag kan gå på träningen imorgon fast vi ska jogga 3 km och jag har träningsverk och igentligen bara vill sova så är det bra att bli av med allt som man har smällt i sig i helgen. Men nog om friidrotten. :)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu tjatar lillebror på ifall jag är klar, och det är jag inte fast jag har sagt i 30 minuter nu :" jaa , snart! " fast jag inte är det (a) Men han ska fixa massa headers till mig, men jag vill också vara inne på datan (aa' Vill hem till mamma nu och sova i min super duper sköna säng , och mörkar rum som inte är helt upp lyst på mogonen så att man vaknar klockan 8 varje morgon. Vill att det ska vara söndag nu, vet inte varför eller jo , för snart kommer nog pappa och Pille upp och säger stäng av datorn. Men nu kan jag berätta lite vad som händer, jo jag sitter vid datan och gör om bilder på photoshop elements 5 , men nu fixar jag en bild på Moa.
Dagens outfit:
Men nu får det räcka, orkar inte ta foto på dagens outfit men så här är det : mörkblå boo kfum mjukis byxor-boo kfum (rackethallen), svart umbro jacka - stadium, vit / rosa t-shirt- ellos.
H U G S & K I S S E S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0