packning

Shululu,
hur mår ni? Jag mår iallafall jätte bra. Nu håller jag på att packa. Det är jätte jobbigt. Jag får ju inte ha med mig för mycket, så man måste välja mellan gråa ksss mjukis byxor, och mörkblåa boo kfum mjukis byxor. As jobbigt , för jag vill ha med mig båda. (a) Snart måste mormor komma med min kamera, måste ha med mig den till fjällen ju. Annars blir det inge kul. Hela min soffa är täckt av kläder. Omg,  till 8 dagar. Jag har as mycket läxor att  göra nästa vecka så jag borde göra lite läxor nu. Så jag skriver nog mer lite senare för jag pallade inte åka in till stan och köpa den där tröjan.

här är mina "kusiner" som jag ska åka upp till fjällen med . ((:
H U G S & K I S S E S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0