s.l.a.g.a.r.e today

Shoo sweeties,
idag ska jag vara med lilla Liza. Vi ska kolla på film och flumm, och troligen ta foton efter som att vi alltid brukar göra det. Men jag har inget intressant att skriva just nu. Liza har fått en ny mobil nu, som typ liknar min, fast är rosa. Hehe ((: Nu får det fanimig bli fredag så att jag kan få min jacka , sen måste det bli lördag, så att jag kommer till dalarna, eller jag längtar till söndag. Det här blev muppat. Snart kommer nog lilla fjortis Liza hit. Hon borde vara klar snart. Annars dampar jag? :O Men nu får ni ha det bra,

H U G S & K I S S E S


Kommentarer
Postat av: Erika

men om du längtar så efter att köpa tröjan varför åker du inte bara och gör det innan fredag? XD <3

2009-02-26 @ 13:00:25
URL: http://comstedts.webblogg.se/
Postat av: nathalie

jag ska inte köpa den imorgon , pallade inte :) <3

2009-02-26 @ 20:02:59
URL: http://sommars.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0