stockholms stad

Hejj allihoppa.
Idag har lilla jag vart i stan med två underbarn, Caroline Möller och Sofia Arkrot. Hela vägen in till stan där jag skulle möta dom pratade jag i telefon. Kommer säkert få världens räkning. xD Det var iallafall as kul. På fredag ska jag och Sofia in igen och köpa en tröja/jacka. Den är as snygg och det är rea. Så på fredag blir det mer shopping med saker jag ska ha med mig till Fjällen. Men jag hinner inte kolla i massa affärer på fredag för på lördag morgon åker vi till dalarna och sover somsagt över hos morfars syster. Men på Söndag är vi i Idre. Får inte glömma att ta massa bilder. Jag kom hem vid typ halv två. Fick vänta på bussen as länge. Men jag har redan hunnit titta klart på två filmer. Är as trött har bara sovit högst sju timmar så jag orkar inte göra ngt annat än att sova. Får inte bli sjuk tills vi åker. Men nu ska jag kolla på film igen, som sagt är jag trött som alltid.
H U G S & K I S S E S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0