sweet dreams

Good natt bloggen, och alla läsare,
ändrade planer för idre. Vi åker på lördag istället för söndag och sover över hos min morfars syster i Falun. Så fortsätter vi till Idre därifrån. Eftersom att vi har 2 barn i bilen blir det lite jobbigt att åka 6 timmar i sträck. Antar jag iallafall. Snart borde jag packa för jag åker till morfar på lördag och hinner nog inte packa på torsdag eller fredag. Jag behöver ha med mig :
* datan.
* vanliga kläder
* snowboard kläder
* smink
och mycket mer. Fåfäng som mamma,. Äpplet faller inte låångt i från trädet som man brukar säga. (a) Vill åka snowboard nu! Men kameran hänger med upp så det blir bildfrossa när jag kommer hem igen. Nu måste jag gå och lägga mig. Är hur trött som helst.
Trött , tröttare , tröttast. Det ända jag kan säga nu är , godnatt, sweet dreams.
H U G S & K I S S E S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0