Till I Collapse


Till I Collapse drogar jag mig med , (a) Haha, dagen har vart sämst, eller bara för att jag hade fel skor fick jag inte vandra i 5 timmar. Tog fel skor , så jag fick gå till mormor, och slapp det . Lite segt men vafan , slapp frysa ihjäl som alla andra gjorde, och alla säger att jag inte missade något, haha, det får jag hoppas (a) Men nu är mammas boyfriend här idag igen. Han bor ju typ här . Men jag pallar inte ta foto på dagens outfit men så här var jag kläd idag :
- everest fleece fast itne i fleece tyg utan något annat,
- skid underställ
- pösiga jeans för gina tricot
- sockor
jupp det var dagens outfit,
juste efter att dom hade slutat så gick jag hem till moa, det var kul som vanligt. Men nu hinner jag inte skriva mer, är mat snart.
H U G S & K I S S E S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0