tisdagendentiondefebruari

Hej blogg och alla läsare, kommentera kanske? ((:
Idag har jag haft tennis träning precis efter skolan, det gick ovanligt bra ju. Haha, och så klart ska thomas prata massa skit, som man inte fattar dåra. xD Men imorgon ska vi vandra, eller halva klassen ska till kungsbacken, asså sämst att jag valde fel... -.- Men då kan jag ta lite bilder imorgon dåra, ett plus iallafall, eller det kunde jag ha gjort på kungsbacken också. Asså damp! Men idag på profilen fick vi göra ett manus till : att våga säga nej. och då är jag mobbaren, elias den som blir mobbads bästavän, ellie typ min kompis som typ mobbar alexander med mig, och alexander blir mobbad, så på tisdag ska vi visa upp det för klassen. Men ikväll ska mammas kille sova över så det kanske inte blir så mycket skrivet , eller så blir det de. Vi får se. Här är dagens outfit iallafall :)


everest jacka - stadium
brun kofta - gina tricot
svart tunika - gina tricot
tights - vet inte xD
benvärmare - h&m
reebok skor - stadium
halsband - ur & penn typ
H U G S & K I S S E S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0