vill till idre!

Helluu snyggingar,
nu sitter jag i soffan i Emils rum och spelar GH3 ( guitar hero 3) Inte dagens höjd punkt men det duger. Gissa hur mycket jag längtar till idre?! Shit , längtar as mycket. Men det skulle ha vart bättre om jag skulle ha fått ta med en kompis. Men det fick jag inte ,eller jag fråga inte. Men bilen är redan proppfull. :/ Nästa år måste jag åka med en kompis eller våra familjer måste åka upp tillsammans. Skulle vara as kul, antingen Caroline, Liza, Sofia eller någon annan. För Caroline och jag har kännt varandra sen vaggan och våra föräldrar är typ bästavänner, Liza har jag alltid kul med , och Sofia har jag kul med och hon vill också åka snowboard. Hmm.. men det är långt kvar till nästa år. Right? Jag är hur proppmätt som hälst, tre rätters middag blev det idag :O Gaash, känner mig tjock. Ge mig idre? snälla.. :)
H U G S & K I S S E S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0