favorit-tennis

Hejj bloggen,
nu har jag precis kommit hem från träningen, jobbigt. Ärligt, den här gången var träningen fan skit jobbig, plus att jag fick håll. Bajs.. men i skolan var det flumm, och Anton var typ skit flumm, och satt och typ höll på och flaxa med armarna och skratta ihjäl sig på projekt tiden , xD skulle ha filmat men jag han inte, är lite seg. Men idag har jag tagit typ 50 bilder (aa' mahaha* i love my clas (: det är fett taskigt, på torsdag ska mattias till spanien :O och jag ska till idre, han ska till varmt, jag till kallt, taskigt. -.-' (aa)nästa torsdag är det prov i svenska på adjektiv, verb, substantiv, pronomen, presens eller kommer inte ihåg vad det var, och massa andra,. fett jobbigt.
bilder från idag (a)

H U G S & K I S S E S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0