måndag

Hej sötisar,
idag har det vart skola, som det alltid är ? idag var klassen ovanligt med flumm , och jag var flumm som jag alltid är, (a) men iallafall, idag fyller Liza Slagare, fjortis. Grattis gumman, du får din present ngn dag i veckan för jag har inte hunnit köpa ngn, :$ sorry, men jag har ju vart hos pappa, och dom vägrade att ge mig pengar och köra mig till nacka forum. Neb för typ 50 minuter sen , slutade vi för vi hade ingen profil tid, (a) Men nu är det så att jag inte har någon cam, som funkar på msn , bara annars, fett jobbigt, så skicka inte så att min cam sätts på för då stängs msn ner, och jag får inte ha msn på laptopen för att mammas kompis man har sagt att det är skit farligt att ha msn. Damp på han ... Imorgon är det favorit-tennis med Liza, jippikajejmadafucker, börjar bli lite bättre (a) Här är några bilder från skolan.

H U G S & K I S S E S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0