bästa pappan!

shuue söton,
pappa kom och hämtade mig hos mamma vid halv fem, då åkte vi till Sickla där pappa skulle köpa ett headset, och jag sa att jag ville ha ett par , men jag tkt att dom var för dyra, alltså 999:- kostade dom , och att jag kunde ta ett par som kostade 249:- , men jag fick dom som kostade 999:- , MIN PAPPA ÄR DEN BÄSTA PAPPAN! (aa' Den är trådlös och man kan ha den till mobilen, ipoden och datorn. As snygga och om man trycker på hörlurarna byts låt , eller höjs/sänks volymen, eller så kan man ringa någon eller sätta på / stänga av musiken. Helt klart bäst ! :) Nu tänker pappa också köpa en sån till sig själv tror han eftersom att han tkt att den var så bra. Mihihi , pappa goes cool. (hh' Imorgon sover jag hos Liza , tror jag iallafall , annars sover vi hos mig. Kanske blir någon bild men vet inte riktigt, på söndagen ska vi till kägret klockan 8 på morgonen! Fattar ni vad tidigt! Efter den här veckan kommer jag ha träningsverk överallt. Men snart ska jag nog sova , är över trött, har typ inte sovit någonting idag. Jag har inga bra bilder på den gamla laptoppen , så ni får klara er utan det ikväll. ;)
pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0