Födelsedagspresenter

Hej söton,
nu har jag precis fått mina presenter av pappa, styvmor och lillebror. Gissa vad jag fick? Jag fick guldkort på grönan! Jippie! Snart ska vi gå ner och äta tårta. Men till middag blev det sushi, love it !
På måndag ska klassen till skansen, kommer nog bli kul. och efter skansen ska jag och Sofia gå på grönan. Wihoo, juste idag fyllde Sofia fjortis! Grattis älskling! <3<3
Nu är det precis en vecka kvar tills att Zarah kommer! Yeees! Saknar dig gumman. <3
Men kanske blir något mer inlägg ikväll, vet inte riktigt om jag hinner. Har dataförbud efter klockan 22.00.

kkyyyss

Kommentarer
Postat av: melinda hållen

du ja ! :) <3

2009-05-31 @ 17:52:04
URL: http://melindahallens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0