har tråkigt

VEM
Vem är i rummet med dig?
just nu, ingen
Vem fick du senast sms av? Zarah <3
Vem tänker du på nu? för mycket
Vem pratade du senast i telefon med? Ulf ,
Vems hus var du senast i? hos Ulf
Vem sa du senast jag älskar dig till? Caroline <3
Vem sa senast till dig; jag älskar dig? zarah <3
Vem önskar du var med dig nu? han eller zarah <3
Vem är din favoritsläkting? alla
Vem i din skola går dig mest på nerverna? nämner inget namn

VAR
Var går du i skolan?
Myrsjöskolan
Var är din telefon? på skrivbordet
Var är din mamma? på trädgården
Var sover du? i min säng
Var handlar du mest? Kläder?
Var fick du tag i tröjan du har på dig? gina tricot
Vart åkte du bil senast? hem
Var i ditt rum är du? vid datan
VAD
Vad åt du senast?
lunch, spaghetti med köttfärssås.
Vad drack du senast? mjölk
Vad har du för färg på dina byxor? ljusblå jeans shorts
Vad är den närmaste saken som är blå? mina shorts
Vad gillar du mest i skolan? so, och idrott
Vad har du på fötterna? strumpbyxor
Vad är din favoritfärg? orange
Vilken film såg du senast? mr heilsing * stavning *
Vad hör du just nu? Min pea press låt * pjuh @ *

HAR DU NÅGONSIN
Hånglat i mer än 3 minuter?
jag brukar inte ta tid?
Sovit i en annan säng? ja
Hånglat på en bio? nej
Tyckt att din kusin är het? nej
Sovit naken? ja, säkert när jag var en liten ,
Kört över hastighetsgränsen? nej?
Målat om ditt rum? ja
Dansat framför en spegel? haha ,det är klart
Fått hicka? typ varje dag :O
Dumpat någon? ja..
Stulit pengar från en kompis? nej!?
Hoppat i en bil med folk du just träffat? nej
Varit i slagsmål? hihi (a)
Smugit ur ditt hus? nej
Haft känslor för någon som inte känt detsamma? jag tror det
Älskar eller saknar någon nu? ja, bägge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0