ingen profiltid !


Idag slutade vi tidigare , wihooo ! Vi hade bara 3 lektioner , men dom var väldigt långa, men soft förutom spanska , det är sämst ! På no'n gjorde vi sugrör till en bro , och om inte Emil och vem han nu var med fuskade och hade sjusugrör när vi hade 6 , så hade jag och Moa vunnit. Men sammafattning av dagen , den var super . Eller Liza och Amanda var sjuka så det var ett * stort fet minustecken *, efter skolan hämtade mormor mig för att det regnade jätte mycket och jag hade missat bussen. Så nu ska jag göra läxa , kolla på tv och äta mellanmål .
pussss

Kommentarer
Postat av: Liza

Håller med, det var ett STORT FET MINUSTECKEN! :P

2009-05-18 @ 15:16:47
URL: http://lizaaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0