kulturkvällen


Förlåt för den dåliga uppdateringen men jag har bara inte hunnit.
Igår var det torsdag och vi gick i skolan till kvart över ett. På musiken fick vi spela fotboll , eller alla killar , jag , Liza, Amanda , Sofia och Tyra spelade , dom andra vet jag inte vad dom gjorde. Mitt lag vann. Jippie. Men efter skolan åkte jag och Liza till Nacka forum , där köpte vi Ben& Jerry , half baked. Jag tycker att den är god, men det tyckte inte Liza. Men sedan vid halv fem åkte jag och Liza till orminge , och såklart hamnade vi i köerna så att vi trodde att vi skulle komma försent till skolan. Men i orminge köpte jag och Liza x-ray. Sedan drog vi till skolan , vi var där 45 minuter för tidigt. Men klockan sex började skolan. Första lektionen var stafettmålning och diktning. Då var jag med Anton och James. Vi gjorde bästa dikten ! xD Sedan var det så ska det låta . Haha , vi var bäst . Fast det blev lika. Mitt "lag" hette : sångbjörnarna . Hahaha, Anton kom på namnet. Sedan var det bara att gå raka vägen till gympa salen där det var uppträdanden och världens bästa boxare var där och gav Victoria , någon nia ett pris. Allmänt ballt eller vad ? :O Så kulturkvällen var slut klockan nio på kvällen. Men nu orkar jag inte skriva mer , förlåt för det långa inlägget.
struuuul


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0