rosor är röd, violer är blå


Förlåt för den dåliga updateringen men jag har ingen ork just nu .
Men igår var det ju valborg , och då slutade vi 2 timmar tidigare nästan . Klockan kvart i tolv , bäst eller vad ? :O Så jag gick hem till Amanda , där nördade vi framför två olika datorer . Över sociala . Men sen klockan halv fem hämtade mamma mig , och då åkte vi hem och gjorde oss i ordning sen åkte vi hem till mammas kille . Där var det kul som alltid, och vi kollade på någon film , den var fett äklig ! :O Typ frankenstain . Mihihi , sen gick vi och la oss. Jag fick sova i vardagsrummet på en uppblåsbar säng . Mihihi skönt , men när man vaknade hade man jätte ont i nacken . :O Men idag händer nog inte så mycket . Men ikväll ska vi hem till dom igen . Och sova över tror jag . Mihihi , vi bor ju typ där . Men iallafall . Imorgon vet jag inte vad som händer , vi får se . Men nu måste jag gå .
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0