söndag


Igår kunde jag inte skriva någonting, för klockan 15.00 var jag och bowla , sedan åkte mamma, jag, mammas kille, och han söner hem till oss och hade fotbollstunering och åt middag. Sedan åkte vi hem till dom och kollade på någon film som jag inte kommer ihåg namnet på , och spela fia med knuff och kort. Kul. Och vi sov över där. Och idag har jag packat till klassresan på tisdag till Hällen på ingarö. Sedan åkte mamma, jag, Liza och mammas kompis till Nacka forum där jag fick gummistövlar och sedan åkte mamma och hennes kompis hem typ och då gick jag och Liza och kollade i affärer , hon hittade en kofta och jag hitta en t-shirt/tunika på bikbok. Sedan på vägen hem köpte vi sprite och godis till klassresan och B&J sorbet. Mumma! Men nu ska jag packa och träna till något jävla fysik prov, i hate it ... Men skriver mer imorgon eller ikväll.
pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0