stukat handleden

Hejj alla sötnosar !
Idag stukade jag handleden , fråga mig inte hur , för jag tror , bara tror att det var på no lektionen. Jag dör , kan knappt skriva på datan .
Men idag strossade jag runt i sommar kläder :

skin jacka : vila tror jag , 999 :- (rea)
umbro jacka : stadium , 599 :- (typ)
pösigt linne : bikbok , 149 :-
kjol : fick av mitt ex i födelsedagspresent
strumpbyxor : h&m , 3 för 49 :-
gula ballerina : h&m , 149 :- (typ)
halsband : alla hjärtansdag present av mamma
pussss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem fick du kjolen av? Andreas ? :O

2009-05-19 @ 00:32:02
Postat av: Nathalie

haha , nej en som heter felix :P

2009-05-19 @ 17:29:23
URL: http://sommars.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0