svar på frågorna

1. Är du kär nu?
2. Vad har du för färg på dina strumpor just nu?
3. Vad åt du senast?
4. Gillar du marmelad?
5. Favoritaffär?
6. När duschade du senast?
7. Favoritmat?
8. Vad använder du för mascara?
9. Skulle du vilja åka till Malmö?
10. Om du skulle färga ditt hår i alla regnbågens färger och ha 1 meter lång tuppkamm och få tio tusen, skulle du göra det då? :)
11. Vad är de för färg på din tandborste? xD

svar:
1. nej , tror inte det
2. vita
3. middag , pasta med räkor, zukini och pinjenötter.
4. haha , det är ju skit gott ! jag brukar äta det direkt från burken. Nej jag gillar inte marmelad (a)
5. har inte direkt en favoritaffär men jag handlar mest på gina tricot, bikbok och zara .
6. imorse .
7. sushi is tha shiet ! (a)
8. ooufh, det är många .
9. jadå , vart som helst, bara jag slipper skolan.
10. ja, men det är bara ett problem jag har inte 1 meter långt hår :)
11. haha orange :)

Kommentarer
Postat av: Liza

Nej men du gör ju hårförlägning ;)

2009-05-17 @ 20:18:17
URL: http://lizaaaas.blogg.se/
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

hihi javisst är han söt, helt underbar =)

2009-05-18 @ 10:49:38
URL: http://tuccit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0