tennisträning

Shoo snyggon,
idag har det vart origenteringtävling i skolan , jag och Amanda klarade det på exakt 50 minuter , vi hann , och är med och kan vinna, inte för att vi kommer vinna men vi tog alla rätta kontroller. Röd bana , yes! Men när vi skulle hämta kläderna i skåpen så började brand alarmet så vi gick ner till fotbollsplanen , då var det Elisabeth som hade satt eld på någon maträtt eller något. Efter skolan var det tennis träning , yes ! Men gick sämst eftersom att min arm är stukad och enligt skolsyster kanske har jag kanske en spricka. Men nu ska jag vara social mot Ellinore och några till, kanske ska på festen ikväll , men vet inte om jag hinner eller pallar. Har mycket läxor,

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0