tjugofyra dagar kvar

Hej snyggon,
nu håller jag på att skriva önskelista , låter kanske lite töntigt men om jag inte gör det kommer jag behöver säga vad jag önskar mig tjugotusen gånger till alla i familjen. Eller så kommer jag glömma bort vad jag önskar mig. Hitills har jag bara kommit på några saker , tillexempel: - Pilotbrillor - Guldkort - Converse - Pengar osv.
Älskar att få paket , men jag vill inte bli äldre , eller jo jag vill bli femton och få moppe ! Bara tjugofyra dagar kvar till min fjortis dag ! Lääängtar , för Zarah kommer ner till Stockholm och bor hos mig över min födelsedag.
Idag var skolan helt okej , förutom att jag vaknade och såg att jag hade knallröda läppar, shit ! Höll på att dö , så jag var tvungen att ha läppglans. Jag tror jag är alergisk mot det där röda färgämnet jag var överkänslig mot när jag var mindre. Life sucks , nej där över drev jag. I love my life ! På väg hem försökte Liza lära mig att vissla och knäppa med fingrarna , allvarligt det går inte! Alla kan göra det förutom jag, I die!
Idag gick jag runt i: Rosa kofta - puma, vitt linne - gina, jeans - gina

kysss

Kommentarer
Postat av: melinda hållen

haha jo helt osminkad och allt ! usch :) <3

2009-05-14 @ 20:31:15
URL: http://melindahallens.blogg.se/
Postat av: nathalie

du är söt ändå :) <3

2009-05-15 @ 08:15:53
URL: http://sommars.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0