Velamsund

Hejj ,
idag har min klass vandrat booleden. As varmt. Men när vi kom fram efter typ 3 timmar och efter 4 stopp så åt vi lunch op Velamsund, på en äng. När vi hade ätit la sig några killar på varandra , värsta böghögen! Då gick Tyra fram och hällde vatten på dom. As kul för dom fick damp på hos och jagade oss, och jag sprang in i häcken och på andrasidan häcken var det ett dike som var 1½meter djupt med brännäslor och jag hade bara den vägen att gå så jag fick slänga mig upp på vägen. Hahaha, cpat! Sen när jag kom tillbaka och la mig och typ sola så kom Hassan och hällde allt vatten på mig så jag blev dyngsur och Elias drog i min fot typ 20 meter så jag nästan tappa min tröja. Sen efter att vi hade padlat och gått tipspromenad skulle vi bada, och då puttade jag ner Hassan i  vattnet med kläderna på (a). Busig ! Men först hällde jag vatten på honom och James, liza gjorde det också. Men orkar inte prata mer om det. Sorry för det långa inlägget.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0